Hakan Demir: 25 yıllık basketbol hayatımda böyle bir şey görmedim
05.02.2018 - 12:39

Tahinicoğlu Basketbol Süper Ligi 17. haftasında oynanan ve Fenerbahçe Doğuş'un Anadolıu Efes'i 100-74 yendiği maçın son anlarında yapılan faullerle ilgili tartışma sürüyor.

Maçın ardından Anadolu Efes koçu Ergin Ataman, yapılanın saygısızlık olduğunu ve Obradovic'in elini bu yüzden sıkmadığını söylerken, konuyla ilgili bir yorum da deneyimli koç Hakan Demir'den geldi.

Demir kişisel Twitter hesabından yaptığı paylaşımda şunları söyledi:

"100 sayı atmak için genç oyunculara iki kere faul yaptırmakmı??? 25 yıllık basketbol hayatımda görmedim böyle bir şey!!!yazık!"

 


Hakan Demir'den dün yaptığı açıklamalara gelen tepkiler üzerine yeni bir açıklama geldi. Demir, Twitter hesabından şunları söyledi:
 
"Dün mesleki saygı çerçevesinde doğru bulmadığım bir olayı yazdım.Obradovic’in başarıları, kupaları ortada;aynı zamanda Ataman’da Türk basketbolunun en çok kupa kazanan antrenörü.Dolayısıyla dün doğru bulmadığımı bugün de doğru bulmuyorum. Eğer tersi olsaydı onu da doğru bulmazdım"
 
NE OLMUŞTU?
 

Yorumlar


HALUK ARLI skor 98-71 son 15 sn. top efes de. kendi sahalarından gevşekçe sektirip rakip sahaya geçseler maç bitecek. muhemelen koçlarının, "oynayın" talimatı ile topu hızla rakip sahaya taşıyıp hücum seti kurdular. madem öyle işte böyle. başlatan kendisi. obra o kadar büyük ki hepsini madara etti ve maskelerini düşürdü. salyaları akıyor, saldırmak için fırsat bekliyorlar. e.atamanr ı geçin, hazımsız.. elinde yenilgi argümeni kalmadı. bütçe, hakemler şimdi de 100 atılır mı... sevgililer gününde 110 geliyor...
07-02-2018 04:02
Efes Fan Yorumlarıma yasak mı koydunuz editörler? Yorumum şuydu: Keşke biraz görseydin Obradan birşeyler de sen de başarılı olsaydın
06-02-2018 16:37
Flaman Suç Ergin Atamanda değil ki, Kızılyıldız Taraftarı Holiganlarca öldürüldüğünce abuk subuk röportaj verdiği halde, onu kapının önüne koymayan camiada, onu o gün maçtan sonra verdiği röportaj için kınamayan basketbol ulemalarında, suç rakip koçun yüzüne aleni bir şekilde tükürüldüğü halde bunu ayran diye yutturmaya çalışanlarda, suç cemal nalga olayında adam gibi ceza veremeyenlerde, suç oyuncuları kerem gönlüm, lasme .... dopingli çıktığında ceza veremeyenlerde, hesap soramayan kulüp yönetimlerinde. ve hala başka antrenör yokmuş ve de sanki çok başarılıymış gibi dönüp dönüp kurtarıcı olarak malum şahsı getirenlerde ve sus pus izleyen taraftarlarında.. Şu yukardaki şahıs su yazdıklarımızın bir tanesine ses cıkarsaydı samimyetine inanılırdı.. Sadece gündeme gelmeye çabalayan ve kendi gibi yabancı düşmanı fikirlerine destek arayanlara malzeme veren biridir, başka da birşey olmadığı açıktır.
06-02-2018 15:14
Güray Hakan Hocam yıllarca Karşıyaka'mızın antrenörlüğünü yaptın. Geçen hafta Karşıyaka'yı yenen Ergin Ataman'ın 'büyük takımlarla oynanan maçlara kıyasla Pınar Karşıyaka karşısında alınan galibiyetin kendisi için bir önem arz etmediğini' söyleyerek rakibine göstermediği saygıyı başkasından beklemesi çok enteresan.
06-02-2018 13:03
Genç Pardon siz 25 yıldır neredesiniz? Ne zaman otorite oldunuz? Özür dilerim, ben bilemedim de sizi.
06-02-2018 11:08
YELDEĞİRMENLİ Maça gelip basketbol zevki almak isteyen seyircileri için; onların isteklerine cevap vermeye çalışmak, onları mutlu etmek için demek ki; daha çok 25 senelere ihtiyaçları var. Peki FB fark açıldı diye oyunu bırakıp al gülüm-ver gülüm top çevirmesi karşı takım için daha aşağılayıcı olmaz mıydı? Sayın Coach; ne yapılması gerektiğini açıklayın da; 25 senenin boşa geçtiğini anlamayalım. Yazık o geçen senelerinize....
06-02-2018 10:44
BoyalıKuş "Bu kim yahu" filan gibi garip ve çirkin yaklaşımlar var. Eleştirmek için kim olmak lazım? Sen kimsin ki?
06-02-2018 09:38
Ali Sadi Dal ben fenerbahçeliyim ve şun anlamıyorum futbol yada basketbol bunun şov yönüde var insanlar para verip seyretmeye geliyorlar ve karşılığınıda istiyorlar basketbolda da 100 sayıyı her kes ister bu gayet normal he sen bunu kaldıramıyorsan o parkede olmayacaksın rakibe saygı rakip zayıf diye 3-5 atıp bırakmak rakibide seyirciyede saygısızlık almanya brezilyayı 7-0 yendi 8-9 10 golü kovaladı 3 yeter dieyip bırakackmı bu işler bizde sorun oluyor sadece
06-02-2018 09:19
volkan basketbol görsel bir oyun . stada pazar saat 13 te gelen taraftarların isteğini yerine getirmek istemeleri de doğal. fb taraftarı ile ataman arası diyalog belli. kaldı ki ergin hoca ya sorarlar. son topu savunmak varken sahadaki en son faul yapılacak olan GİGİ ye faul yapmakta nesi. son saniye kendi oyuncusunun smacına kimse karışıyor mu. 100 74 değilde 98 72 bitse boyu mu uzayacak.
06-02-2018 02:14
winslow Obradoviç'in Sırp oyuncularına ve takımlarına zaafı varmış: O Sırp oyuncuların yer aldığı kadrolar sayesinde bu kulüp 3 yıl F4 oynadı ve şampiyon oldu. Zaaflı oyunculardan Bjelica'yı kolundan tutup maçtan attı, Bogdan'a neler yaptığı Vesely'nin geçen ay röportajında yer alıyor. Kaliniç bonservisle alındı ama düşük bir ücrete oynadı, yeni sözleşmesinde hak ettiği parayı aldı. Guduriç şu anda Bogdan'ın ilk yılından daha iyi seviyede. Sırp takımlarına ise 7 galibiyet ve 2 mağlubiyeti var. Artık nasıl bir zaafsa!.. FB Ülker sayesinde EL'de oynuyormuş, bu kulüp 1998-1999 sezonunda da EL'de oynadı ve playoffta elendi. Ayrıca, Ülker FB'yle birleştikten sonra ilk kez F4 gördü. İki kuruluş da birbirini yükseltti. Obradoviç kendisine ve takımına saygı duyanlara saygı duymayı tercih ediyor ki çok normal bir tutum.
06-02-2018 02:08
Confused 40 yıldır basketbol izlerim, seyirciyi mutlu etmek için 100 sayı atmanın da gençlere faul yapmanın da ayıp olduğunu yeni öğrendim, Obra sanki ilk beşi sahaya almış. Ergin Ataman'ın kışkırtıcı sözlerini ve buna rağmen ona sahip çıkip isim yapmak isteyenleri kınıyorum.
06-02-2018 00:47
suat ayrica, basketbolun ulkemizde ilerlemesini istiyorsaniz, oncelikle bir basketbol kocunun suratina tukuren holiganlarin dolusmadigi, isbu cirkin eylemin "ayran" yalaniyla savunulmadigi bir ortam olusturulmalidir. suratina tukuruldugu hale tek bir laf etmemis adama "provokasyon yapiyorsun" diyenleri "imparator" nidalari esliginde koruyup kollayanlar icin bu soylenenler belki bir anlam ifade etmiyordur ama yine de yazmis olalim bunlari... evet turk insani elbette ki asagilanmasin, kucuk gorulmesin. e o zaman holiganca eylemlerle turk insaninin imajini zedeleyerek kucuk durusenlerin, holiganlarca canina kastedilen bir taraftari "teroristikle suclayip" ulkeler arasi diplomatik krize sebebiyet verenlerin kimler oldugunu hatirlayarak baslayalim ise, ne dersiniz? milleti ezbere turk dusmani ilan etmek kolay. ve tabi birilerinin isine gelmedigi icin bunlari unutmak da kolay...
06-02-2018 00:33
suat asil sarlatanlik; ulke basketbolunu dusunuyormus maskesi takip da icindeki fb nefretini turlu bahaneler uzerinden turlu yalanlar uydurarak dindirmek, turlu algilar kasmaktir. ulker hamlesi olsun, obradovic'le anlasmak olsun, dogus sponsorlugu olsun hep fenerbahce'nin basketbol adina vizyonunun dogrulugunu gosterir. bu hakikati bir ayip gibi gostermeye calisanlar, bunu iclerindeki sonsuz kiskanclik dahilinde yapmaktadirlar. sirp takimlarina zaafi var denmis mesela. euroleague'e bakiyoruz ve bir tek kizilyildiz'in oldugunu goruyoruz. ayrica kizilyildiz obra'li fenerbahce ile o kadar mac yapmasina ragmen sadece 1 kez galip gelebilmis. sirp oyunculara zaafi var denmis. obra bjelica'yi salondan atarken, bogdan'i bir cok mac adeta dovmekten beter ederken mi gosteriyordu bu zaafiyeti? yani gorun iste mevzu bahis holigan algicilarin nasil yalan dolanlara sigindiklarini...
06-02-2018 00:21
Semih01 Fenerbahçe Ülker in sayesinde Euroleague bunu unutmasin.vesely in agresif hareketlerine hakemler yine sustu.neyden korkuyorsunuz sayın hakemler.obradovic dünyanın en iyi koçu da olsa karşı takıma saygısı yok.utanma, sıkılma yok.sirp oyuncu ve takımlara karşı aşırı zaafı var.gecmiste gördük.fenerbahcenin taraftarı çok diye,bazıları destekliyor diye bu şarlatanlık niye...
05-02-2018 22:08
winslow Arkadaşın üzerine fazla gidilmesin, ne yapsın işte iş arıyor.
05-02-2018 21:07
cem bu kim yahu ne iş yapar boşuna konuşuyor belki gündeme gelirim falan filan
05-02-2018 21:01
Sinan Fenerbahçe'nin 100 sayıyı bulmasına gerek yoktu. Bulmasaydı daha şık olurdu. Ama Ergin Ataman'ı da artık yakından tanıyoruz. 100 sayı konusu olmasa başka bir konu bulacaktı. İyi bir koç ama neden kendisini her fırsatta sevimsizleştiriyor anlayamıyorum. Olimpiyakos da Fenerbahçe'ye biraz daha az fark atayım diye düşünmedi. Fenerbahçe de bunu sorun yapmadı, yapamazdı da. Bunun hesabı gelecek maçta görülür. Ergin Ataman'ın yapması gereken de, rakibi kutlayarak, sitemini daha diplomatik bir dil ile ifade etmek ve takımını gelecek maç için motive etmektir. Sayın Ergin Ataman, sonradan pişman olacağınız işleri yapmayın lütfen. Gerekirse bir halkla ilişkiler uzmanından yardım alın. Kendinizi sahada ifade edin. Sizin ve takımınız için daha iyi olur. Aman dikkat!
05-02-2018 20:58
kingslayer Obra Reis yaptı ve oldu!!!! Maalesef ülkenin içinde bulunduğu durum basketbola bile yansımış durumda. Kimse Obra'nın kariyerine ve başarılarına bir söz söyleyemez, söylemiyor da. Ama yapılan yanlışı düzgün bir şekilde ifade edebilir. Buna bile tahammülümüz yok. Ben ya da benim ki yaptıysa doğru, başkası yaptıysa yanlış. Bu ne manyak düşünce tarzı yaw? Bu güzel oyunu güzellikleriyle bırakın. LÜTFEN.
05-02-2018 20:58
Mertbaba Şu yorumları okudukça BASKETBOL ÜLKEMİZDE NİYE GERİLİYOR sorusunu sormanın bile tehlikeli olduğu belli oluyor.Tarihte kendi insanını bu kadar küçük gören başka millet yoktur.Yazık mı diyelim, aklımız başımıza gelinceye kadar daha beter olalım mı diyelim bilemedim.Bu kadar boş yorumdan şunu anlıyorum aynı diplomaya sahip olsan bile karşındakinin kupası çoksa yorum yapmayı bırak konuşmayacaksın bile!!! Bu zihniyet size ülke yönetiminde birşey hatırlattı mı!!!
05-02-2018 19:54
Kedili Türk taraftar adamın suradına tükürdü, başka biri yardımcısını yumrukladı, adam hiçbirini mevzu yapmadı. Gelmişler bu mevzu üzerinden adamı çamura çekmeye çalışıyorlar. Obradoviç, bu toplumun dışından biri, ayrıca çok zeki bir insan, Ataman’ın davranışlarının nesnel değerlendirmesini yapıyordur. Bizim toplumumuzun ne kadar saygılı olduğunu da her fırsatta görüyor zaten. Demir bey 25 yıldır görmemiş. Bu ülkede görülmedik şey mi kaldı.
05-02-2018 19:10
ballokum Kapının son mandalı da olaya dahil olmuş. #100atmaksuç hashtag'ı ile polemikler batman'ı, basketbolün 2 gün doğru dursa, 3. gün kesin şaşar ademine, kaybedenler kulübünün liderine desteğe çıkmış. Kimdir bu H. Demir? Yoksa Efes'de, propogandadan sorumlu yardımcı koçluğa mı talipdir? Ya da, NBA takımlarının soyunma odalarını gezmeyi Ataman'dan devralmak için mi uğraş vermektedir? Peki bu H. Demir, 25 yıllık basketbol hayatında, EL'de yenilen rakibinden, "hafta içinde ezildiler, oyuncusuna tokat da attı, bundan doyalı istim üstündeydiler" türündene laf eden bir koça rastlamış mıdır? Bari onu da söyleseydi.
05-02-2018 18:49
efesli Fener tribünleri senelerdir "Mola alsana Ataman" diye tezarühat eder. Malum farklı önde olmasına karşın Ataman son anlarda mola almıştı. Bu zamana kadar hak vermiştim kendisine, sonuçta profesyonel yaklaşım ama bu yaptığı açıklama ve fevri hareket ile kendisiyle çelişir duruma geldi. Profesyönellik mi? Saygı mı? Hangisi Ataman diye sorarlar adama? Birini seç ve tutarlı ol arkadaş... Dün sen yapınca "profesyönel yaklaştım, saygısızlık yapmadım" diyorsun, bugün sana yapılınca "meslektaşlar arası saygı vardır niye bana daha çok sayı atıyorsun". Hakan Demir ve Ataman'a Euroleague'de biraz maç izlemelerini tavsiye ederim. Sayı farkına rağmen son dakika içinde dahi nasıl bir hırsla oynadıklarına... Bir şey belirteceksen de bir erdemle nezaketle söylersin alan alır. Euroleague şampiyonu FB, utanmadan benim gibi EL sonuncusuna 100 attı, ayıp değil mi, diyerek eziklenmenin/ağlamanın manası yok!
05-02-2018 18:48
SelahattinÖzdemir Skor 94 - 96 lara geldiğinde seyirci her salonda yüz yüz diye bağırıyor.Mutluluk göstergesi olsa gerek.Sn.Ataman bilgilidir,hırslıdır,başarılıdır.Doğru.Rakiplere,oyunculara,oyuncularına pek saygı gösteren bir basketbol adamı değil gibi.
05-02-2018 18:13
Henry Turner Bu vesileyle Hakan Demir isimli birisinin olduğunu öğrendik. Reklamın böylesini daha önce hiç görmemiştim..
05-02-2018 18:04
Murat Çelik Koskoca Anadolu Efes neden 100 sayı yediğini sorgulama cesaretini bulamayanların FENERBAHEÇE'nin neden 100 sayı attığını sorgulamak hadlerine değil.
05-02-2018 17:59
rattlehead eveeeeet güzel oldu bu olaylar, içlerindeki haset o kadar büyüktü ki artık tutamayanlar bir bir meydanlara doluştular. euroleague şampiyonluğunun en önemli 2 adayından birisi olan takımımız perşembe günü olympiakos maçında ağır bir mağlubiyet aldı, taraftar üzüldü doğal olarak. hemen ertesi maçta seyircin senden 100 istiyor (ligdeki en önemli rakibin sayılır bence daçka ama) mantıklı veya değil... büyük insan CoachHakanDemir böyle bir durumda ne yapardı sizce? büyük üstad CoachHakanDemir oyuncuları sahadan çeker, görevini bırakırdı.
05-02-2018 17:51
petsy fenerli arkadaşlar lütfen çıkarın at gözülüğüzü ve öyle yorum yapın. zaten fark olmus 20kusur son hucum efesde bıraksalar o hucumu kullanmıcak ama 10 sn o fauller nedir ya ayıp ayıp. hee efes taraftarıyım ne gs ne bjk hasmı has efes taraftarı yani gercek basketbol taraftarı. euroleague de fbdoğusu desteklerdim ama artık onlara karşi hiç saygım kalmadı. oly den 25 fark yediginde içim cız etti ama görüyorimki az bile atmiş. umarım top 8 in dışında kalır ve elenirsiniz.
05-02-2018 17:48
Sinan Ve klasik linç kampanyasi başlamış. Eskiden doğru söyleyen 9 köyden kovulurdu , artık bizden olmayan heryerde taşlanır felsefesi var. Yazık çok yazık
05-02-2018 17:47
Fakir_Karun Sayın Hakan Demir 25 yıllık basketbol hayatında böyle bir şey görmemiş. Doğrudur, ama esas düşünmesi gereken 25 yıllık basketbol hayatında pek bir şey başaramamış olmasıdır. Allahtan twitter hesabını "CoachHakanDemir" olarak almış zira basketbolu yakından takip etmeyenler ne işle iştigal ettiğini bilemeyebilirlerdi.
05-02-2018 16:49
nomad Peki pek sayın Hakan bey. Siz 25 yıldır Türk basketboluna ne gibi katkılar verdiniz de adınızı google amcaya sormak zorunda kalıyoruz. Ayrıca o gençlere de iyi yapmış Obradovic. Daha gençken gerçek hayatla tanışıp, realitenin farkına varıp ne kadar çok çalışmaları gerektiğini öğrenirler işte fena mı?
05-02-2018 16:46
oktay sen bjk koçu olsan ve seyirci 100 100 diye bağırsa sen ne yaparsın yok mu dersin..siz ler zaten bu memleketin spor olgusundan uzaklaşmasına sebepsiniz..kavga gürültüsünüz çok bilgilisiniz..sizler akıllısınız sizler heşerysiniz zaten malum ne ülke dışında görev alıyorsunuz neden başarı yakalıyorsunuz ama konuşmaya gelince sizden iyisi yok..
05-02-2018 16:41
kadir 100 sayı için faul yaptırmak öyle mi ? şu anda tek sorun bu (!) Ataman ne dedi ikili averaj zaten yakalamışsın 100 sayı neden ? peki madem atılcak basketin hiç bir önemi yok neden sen hücuma çıkıyorsun son 12-13 sn de ? atacağın basketin her hangi bir şeye faydası olacak mı ? olmayacak sen o hücumu yaparsan neden 3 faul yapıp 100 sayı attırıyorsun diye sormayacaksın . Ataman akıllı adam kendi başarısızlığını efesin bu sezon ki başarısızlığı her şey bu sene bu şekilde üstü örtüldü. Saygıdan bahseden koç rakip hafta içi EL de atinada ezildi onun da reaksiyonu vardı açıklamaya yapıyor ama terbiyesiz olan obradovic öyle mi ? hakan demir de atam an yoluna saptı galiba başarılar.
05-02-2018 16:27
Beyaz gölge Siz uzun süredir,TBSL maçlarını seyretmiyorsunuz sanırım ! O zaman boş bir vaktinizde internete girin, Ataman ve Obra nın son dört senedir karşılıklı oynadıkları maçları ve arkadan verdikleri demeçleri bir izleyin ! Sonra tekrar yorum yapın !
05-02-2018 16:03
avier Hakan Demir sen çok kafana takma 25 yıllık basketbol hayatında Zeljko'nun gördüğü hiçbir şeyi göremediğin için bunu da görmemen doğaldır.
05-02-2018 16:01
hüseyin Ne güzel . Herkes efesin her maçta 100 sayı yiyen kevgire dönmüş savunmasını konuşmak yerine neleri konuşuyor . Aynen devam . Euroleague de averaj ve antreman takımı olmaya devam eder efes bu kafayla .
05-02-2018 14:59
Polat Hakan Bey basketbol camiasındaki sevdiğim isimlerdendir ama bu konuda yaptığı yoruma katılamayacağım. O 100 sayının atılma sebebi taraftarın isteğine olan saygıdandır. Asıl sizin bunu o 25 yıla rağmen anlayamamanıza veya birilerinin gönlü hoş olsun diye anlamazdan gelmenize yazık bence... Efes geçmişiniz herhalde sizi duygusal tepki vermeye itmiş. Ergin Ataman'ın zamanında "nasıl yendik molası" alırken veya tribünden tüküren taraftar kulüp açıklaması eşliğinde savubulurken de bu reaksiyonu verip vermediğinizi de ayrıca merak ediyorum.
05-02-2018 14:50
mete Seyirci maç biletine o kadar para veriyor, maç başından sonuna kadar adam gibi oynansın, fark açıldı galip gelen belli oldu diye karşılıklı hücumu savunmayı bırakalım diye bir şey olmamalı, hem son dakikalarda genç oyuncuları maç atmosferi yaşasın, deneyimi artsın diye oyuna sokmuyor musunuz, o halde son saniyeye kadar profesyonelce oynansın ki deneyimsiz genç oyuncu da gerçek maç atmosferi yaşayıp tecrübe kazansın. Dikkat ederseniz NBA'de hiç böyle tuhaf tartışmalar olmuyor, isterse fark 40 sayı olsun, farkı arttırmak için son ana kadar çabalıyorlar. Sahadaki oyuncunun işi maçın başından son saniyesine kadar sayı atmaya ve karşı takıma attırmamaya çalışmaktır, tabii ki oyun kuralları içinde.
05-02-2018 14:43
bilal a. bir kisim sozumona basketbol duyani, iclerinde biriktirdigi obradovic cekememezligini aciga cikartma adina guzel bir bahane buldu kendisine... aynen boyle devam. asil bu tip algilarla bir sey elde edebilecegine inananlara yazik. taraftarin 100 istedine cevap vermek icin yapilmis basit bir seyi bu kadar buyutecek kadar kuculuyor insanlar...
05-02-2018 14:27
inanch 25 yıllık basketbol hayatında böyle bir şey görmemişmiş.. Vah vah.. Duyan da önemli bir olay falan var sanır.. Köpekbalığı gibi üşüştüler hemen ilk fırsatta.. Tufan Ersöz forması ile oynayan Cemal Nalga olayı aklıma geldi.. Bunları hep görür müydün mesela Hakan Demir ??
05-02-2018 14:14
xse anlamadığım konu şu, genç oyuncular oyuna ne için alındı? yapılmayan hücumu beklemek ve sahada gezinmek için mi yoksa ne olursa olsun hücum karşılamak ve hücum yapmak için mi? siz onlara hücum edilmesin diyerek saygısızlığı kendiniz yapıyorsunuz. o zaman ataman genç oyuncuları sahada gezinmek için çıkarttıysa düşünün bakalım saygısız kim?
05-02-2018 13:53
ozan 25 yıllık basketbol hayatında ulaşamadığın tanınırlığı obradovici ağzına almanla ulaştın tebrikler şöhretin iyisi kötüsü olmaz nasıl olsa.
05-02-2018 13:43
Ersöz Hocam doğru söylemişsiniz.Ama şu da bir gerçek ki al birini vur ötekine.
05-02-2018 13:35

Yorum Yazın


Tweetlerimiz