Galatasaray MCT Technic Başantrenörü Gianmarco Pozecco, Beşiktaş Gain maçını değerlendirdi.
Pozecco, ” Biz bugün oynadığımız basketbolla bu galibiyeti hakettik. Çok sert bir mücadele oldu, beklediğimiz şey zaten buydu. Oyuncularımı tebrik ediyorum. Oyuncularıma güveniyorum. Beraber kalacağız, birlikte mücadele edeceğiz. Bu maçın sonucu itibariyle oldukça mutluyum. ” ifadelerini kullandı.





