Efes Fenerbahçe'yi geçip yarı finale yükseldi
14.02.2018 - 21:42

PTT Erkekler Türkiye Kupası 2018 çeyrek final ikinci maçında Fenerbahçe Doğuş ile Anadolu Efes karşı karşıya geldi.


Mücadele karşılıklı basketlerle başladı. TV molasına 10-15 Anadolu Efes önde girerken, periyot sonuna doğru oyundaki ağırlığını arttıran lacivert beyazlılar, farkı biraz daha attırıp ilk periyotu 14-26 önde tamamladı.

İkinci çeyrek Fenerbahçe Doğuş’un üst üste bulduğu sayılarla açıldı. Ancak çabuk toparlanan Anadolu Efes farkın erimesine daha fazla izin vermedi ve Obradovic molasına 25-36 ile Anadolu Efes önde girdi. Devre sona erene kadar parkedeki oyun çok fazla değişmeyince soyunma odasına 36-45 Anadolu Efes üstünlüğünde gidildi.

Üçüncü çeyreğe isabetli dış atışlarla girildi. Fenerbahçe Doğuş hücumda Vesely ile etkili olurken, Anadolu Efes Dunston’ın sayılarıyla farkı çift haneli sayılarda tutmaya devam etti. Periyot sonuna doğru Guduric’in üst üste bulduğu 3 sayılık atışlarla farkı eritmeyi başaran sarı lacivertliler final periyotu öncesi farkı 6 sayıda tuttu, 61-67.

Son periyot 6-0’lık Fenerbahçe Doğuş serisiyle başladı, 35.dakikada skor 69-73 Anadolu Efes lehineydi. Son dakikaya Anadolu Efes 78-81 önde girdi. Jan Vesely 28 saniye kala çizgiden 0/2 ile döndü ancak Brown'un ribaunt mücadelesinde Melli'ye faulü sonrası skor 80-81'e geldi. Son 20 saniye kala bu sefer faul çizgisine Anadolu Efes'ten Simon geldi ve 2/2 isabet ile skoru 80-83'e getirdi. Maçın son hücumunda önce Nicolo Melli sonra Gigi Datome, Fenerbahçe Doğuş adına son topu kullanamayınca maçın galibi 80-83'lük skorla Anadolu Efes oldu.


Yorumlar


bilal a. aşağıda harun diye bir arkadaş var hafta boyunca saygıdan vs.den bahsediyordu. efes galip geldiği anda yorumunda geçen cümleye bakıyoruz: "Fenerlilere de her zamanki gibi ağlamak düşmüş." evet bu tarz cümleleri yorumunda kullanan insanların sonra gelip burada saygıdan falan bahsetmesi ne kadar da ironik bir durim öyle değil mi?
15-02-2018 22:45
Ant Burda hakikaten meydanı boş buldum sallayayımcılar kabak tadı verdi!! seviye yerlerde, tahrik had safhada, hele bir haber altında güya fenerbehçeli bir şahıs Obradoviçe giydirip allah aşkına git diyecek kadar zavallılaşanlarımı ararsın daha neler, millette tuzağa düşüp cevap yetiştirme derdine düşüyo, muhattap olmayın şunlarla... Bugünkü Habertürkte S. ALİ ÇELİKLER in e. ataman makalesini meraklısına tavsiye ederim!! günümüz basketbol yorumcularının yarın öbürgün Obradoviç gider ama ergin atamanla biz başbaşa kalırız korkusuyla kıvırıp kıvranıp yazamadıklarını bir güzel dile getirmiş....
15-02-2018 21:23
bull obra'ya başarılı koç ama büyük koç değil lafını da anca buradaki gibi futbol holiganından bozma trollerden duyabilirdik. aynem de öyle olmuş. sen o sözümona savunduğun efes'in başındaki koçun bunca zamandır yaptığı saygısızlıklara tek laf ettin mi petsy kardeş? sanki tek derdiniz saygıymış gibi poz kesiyorsunuz da asıl derdinizin femerbahçe kompleksi olduğunu cümle alem gayet iyi biliyor.
15-02-2018 19:07
Fallop Tüpü Bence bu maçta Ahmet Düverioğlu daha fazla süre bulmalıydı. Vesely ile ikisi bu sayede potayı daha iyi karartır ve Dunston başta olmak üzere Efes uzunları bu kadar etkili bir oyun ortaya koyamazlardı. Neyse sağlık olsun Efes'e başarılar...
15-02-2018 17:45
Tan-Fb Valla ben takımımı yine de tebrik ediyorum rakip bu kadar iyi günündeyken yine de maçı son periyotta çevirmenin eşğinden döndük. Gergin ortamdan iyi yararlanmış Ataman yani takımı bu gerginlik üzerinden iyi motive etmiş. Umarım Efes bu oyununu Euroleague'de ilk 4'e oynayan diğer takımlara karşı da gösterip galibiyetler alır. Bu hem bize yarar hem de Efes'i son sırada olmaktan kurtarır.
15-02-2018 15:16
Sartor @Kinginthenorth, 3 sende 3. galibiyeti tabiki. Obradoviç' inkisini söylemeyelim ayıp olur. Meyve veren ağaç taşlanır. Obradoviç'e laf atanlar kendi ahlak ve akıl pusulasına baksınlar ve insanlar hangi maçı izledi anlamadım. Birileri FBD nin kaybetmesi için düdük değiştridi ve farklı kararlar verdi. Ancak son topa kadar gitti. Efes'in sevinci bundan dolayı. FBD nin elenmesi iyi oldu. Geçen senede Efes'e elenmiş ve rahatça antreman yapabileceği bir aralık bulmuştu. Yine aynı durum, ezikler devam etsinler. Büyükler büyükler ligindeki işlerine baksın
15-02-2018 13:40
bull aşağıda bir serçecik bütçeler ve kadrolar eşit olsa ergin ataman obradovic'i hep yener gibilerinden bir şeyler yazmış. arkadaşım, efes'in mevcut kadrosundaki oyuncuların neredeyse tamamının kaç senelik euroleague deneyimi var. sırf hamaset yapacaksın diye efes'in oyuncularını gömmüşsün. haa kadro kalitesi adına gerçekte tuttuğun takım olan gs'yi söylesen o zaman anlaşılır bu laf. efes'in gayet iyi bir kadrosu, ama buna rağmen euroleage'in dibine demir atan bir koçu var. bütçe konusunda da şunu diyim, obra partizan ile badalona ile pana ile şampiyon olduğu yıllarda bir çok kez kendisinden 2-3 kat fazla bütçesi olan takımlara karşı şampiyon oldu. trollük yapıyorsan bunu bari biraz destekli yap. kırk yılın başında ergin obra'dan bir maç aldı, ki onu da neredeyse son çeyrekte yine kaybediyordu, yine başladınız şişirmelere...
15-02-2018 11:59
Space Jam Neden hep yenilen takim taraftari demiyorum fanatikleri durumu kucumseyen, karsi tarafa saldirgan tavirlar icersinde. Oysa tebrik etmek o kadar kolay ve huzur verici ki...Bu sozum su an icin FB'li holigan arkadaslar icin olsa da genelde her iki taraf icin de gecerli bu arada. FB, EL kupasini alinca da bir cok insan kucumsemeye kalkmisti.
15-02-2018 10:33
hüseyin Bu arada doğuş balbayın da fenerbahçe guard larına döve döve yaptığı savunmaya da göz yuman hakemlere helal olsun . Herhalde euroleague de olsa iki tane 5 faul u doldururdu .
15-02-2018 10:17
Ertan Ürkmez Sabır gösterilmesi halinde Obradovic'te iyi bir koç olma potansiyeli var. Euroleague'de onuncu şampiyonluğunu kazanabilir. Öte yandan mağlup olunca yok yüz sayıydı yok elini sıkmaya gitmedim edebiyatı yapanların galip gelince bu tür magazinsel olaylara takılmayalım beyanatı ağlanılası bir durum destekçileri açısından...
15-02-2018 10:07
Basketbolumdan Uzak Dur fenerbahçe olarak şansmış, hakemmiş vs bahanelerini bir kenara bırakalım. evet efes özellikle üçlüklerde yüksek yüzdeyle oynadı ama birkaç el üstü üçlük dışında hemen hepsi açık ve bomboş atışlardı. rakibe bu kadar rahat şut şansı verirsen neden yüksek yüzdeyle attılar diye sorma hakkın olmaz. ikinci konu boyalı alan hücumları. dunston 40 dk oynadı ve mvp olmayı sonuna kader hak etti. jan vesely'nin bulduğu smaç ve brad wanamaker'ın bir iki penetresi dışında fenerbahçe'nin boyalı alandan sayısı yok. rakibin tek gerçek savunmacısı 40 dk oynayan dunston iken neden onu yoracak, yıpratacak iki uzun kombinasyonu ve/veya içeri penetre setleri düşünülmedi? üçüncü konu son hücum. maçın son hücumunda madem üçlüğe gitmek için bir oyun çizildi, neden melih veya bobby (ya da her ikisi) sahada değildi? bir maçtı, kaybedildi. üzüldük ama dünyanın sonu değil. hatalarımızdan ders alırsak bsl ve euroleague'de şampiyonluğun en güçlü adayıyız.
15-02-2018 09:57
ozan Efesin kadrosu fenerbahçenin 3/1 miş anadolu efesin bütçesi kısıtlıymış yuh artık tamam efesin bütçesi bu sezon düştü gibi görünsede efes bu ligin en büyük ikinci bütçesi ve fenerbahçeyle aralarında öyle büyük bir uçurum yok.
15-02-2018 09:30
hüseyin Sanki ergin ataman a ve efes camiasına moral lazımdı ve bunun içinde sanki bütün kainat dengesi bir araya gelmişti . Maşallah eline topu alıp potaya sallayan basket attı . Spiker bir ara efes set hücumuna oturdu falan dedi , güldüm . Set met yok ki maşallah , kendine güvenen sallıyor . Obradoviç bir ara alev alan guduriç i niye oyundan aldı onu anlamadım .
15-02-2018 09:19
obrakadabra faul yaptırsana obradovıc
15-02-2018 09:08
qapaqcı obrayı tek maçta eleyıp kupanın sapını bırakıyorsun, 25 sayı farkla yenmekten daha acı verıcı bu obraya ıyı kapak 3 gun sonra
15-02-2018 09:08
tırtbaba bu halısaha topçusu basket bilmez arkadaşın neden bu kadar atamanseviciliği yaptığını bu sabah daha iyi anladım :) atamanda aynı hiç bir durumda rezil olmuyor, bu dertbabası arkadaş da öyle :)) bin kere söylediler hala saçma sapan yorumlar..durumun gerçekten içler acısı yahu.. hiç anlamadığı seyrettiğini analiz edemediği bir oyuna insan bu kadar yorum yapar mı :)) hakemler demiş, koçluk demiş.. hangi koçluk ya ? sadece 3 tane son saniyede sallanan potalı basket var, dunston bile 3 lük soktu ya süre dolarken, bu kadar her attığı girerken buna rağmen fark tek sayıya indiğinde 3 tane üst üste hakem kararı var faciaa...momentumu aldı tekrar efes'e verdi.. sen hangi maçı seyrettin, ya da hangi gözle seyrettin :)) ya da gözünle mi seyrettin :))) belli ki bir çocuk yetiştiriyorsun bu nefreti at içinden o çocuğu da kendin gibi nefretle, cehaletle yetiştirme yazık günah...
15-02-2018 08:56
petsy 100-74 kazanılan FB Doğuş-Anadolu Efes maçında Obradovic 100 sayı atabilmek için oyuncularına kenardan direktif verdiğinde Murat Murathanoğlu "Böyle hareketler rakip için ekstra motivasyon sağlar. Önümüzde Türkiye Kupası eşleşmesinde bunu görürüz demişti" aynen de öyle oldu. Şampiyonluklar kazanarak başarılı coach olabilirsin. Ancak büyük coach olmak bambaşka bir şey. Ergin Ataman'ın maç sonunda dediği gibi. HİÇ KİMSE EFES'LE DALGA GEÇEMEZ. Bu sözü birilerinin kafasına yazması lazım.
15-02-2018 08:34
GSFOREVER Obradovic kariyer olarak kıyaslanamayacak kadar Ergin Ataman'dan üstün,ama Ergin Ataman sağlam bütçeli bir takımla maksimum 3-4 yıl içerisinde Euroleague şampiyonluğu elde edebilir.
15-02-2018 08:20
Demircan Ataman Obradovice karşı son 8 maçını kaybetmişti. Hani Ataman Obradovici sürekli yeniyor ksıtlı kadrolarla bilmem ne diyenlere bilgi olarak verelim. Bütçe meselesine gelince Gs ile 12 milyonluk bütçeyi nasıl hiç ettiğini gördük, Efes ile yarı bütçesindeki Zalgiris ve Kızılyıldızdan geride olan her deplasmanda paket olan Ataman 30 milyon bütçe verilse sadece fiyaskoyu büyütür son sırada diil de sondan üçüncü falan olur. Bize gelince kupayı kazanmak veya ilk türda elenmek en iyi seçeneklerdi. Geçen yıl olduğu gibi kupada efese elendik, sene sonu yine eurolig şampiyonluğu ile biter inş.
15-02-2018 08:15
cagrideniz Gungor kardeş her kelimesine katılıyorum. oyun kuruculardan gerekli desteği alamıyoruz. guduric te henüz bir bogdan etkisi yaratamıyor takımda.
15-02-2018 08:04
cagrideniz maçtan sonra koç efes farklı galibiyetin ezikliği ile geldi diyebilirdi. Dedi mi? Hayır. peki neden? çünkü kumaşı farklı, kalite bir kere. Efes bu şutları daçka maçında da soktu soktu. sokamazsa bu kısıtlı rotasyonuyla daçkanın atlet oyuncuları karşısında son çeyrek yorgunluktan yerlerde sürünürler.
15-02-2018 08:01
ballokum Yuh yani! Maçı tek siz izlemediniz. FB'lilere göre hakemler Efes'e, GS'lılara göre ( burada Efes'li var mı böyle düşünen?) FB'ye yardım etmiş. Evet, 1-2 hatalı karar oldu ama bu her 2 taraf için de geçerliydi. Sorun şu aslında. FB bu sene 3'lük sokamıyor. Ama FB'ye karşı herkes neredeyse orta sahadan 3'lük atabiliyor. EL maçlarında ise, görüyoruz ki hem FB, hem Efes acayip 3'lük yiyorlar. Dunstin neden tüm maç oynadı. Çünkü ona gerek kalmadı Efes ataklarının çoğunda. Adamlar işi pota altına topu indirmeden, potadan uzak hallettiler. Dunstin'a savunmada gerek duyuldu ama önde Doğuş gibi bir adamınız olursa Dunstin'ın da performansı artar. FB, akıcı hiçbir atak yapamadı. Bunun için bu kadar paralara yazık be! FB'nin bu sene EL'de finali görmesi çok zor.
15-02-2018 07:06
winslow Ergin Hocam takımını iyi motive etmiş, oyuncuların maç sonu açıklamalarından belli. FB'de ise bazı oyuncular hocalarını yarı yolda bıraktı, bakalım sezon sonu neler olacak?..
15-02-2018 03:17
harun Fener hakemler yüzünden kaybetmiş, Efes her dalda başarısız olsunlar istememiş. :D:D:D Daha önce birebir aynı olaylarda verdiği tepki ve cezaları Obradovic'e VEREMEYEN federasyon ve atanmış başkan Efes kazansın Fener kaybetsin mi istemiş? Sadece sonra 45 saniyede bile kafadan Guduric'ten çıktığı halde Fener'e verilmiş bir de ribaund posizyonunda kafadan uydurulmuş birer pozisyon var. Zaten mimli olan Moğulkoç ve ekibi Fener kazansın diye kılı kırk yardı ama bu sefer yetmedi. Fenerlilere de her zamanki gibi ağlamak düşmüş.
15-02-2018 02:26
HacivatBJK Öncelikle Efes'i tebrik etmek lazım. Özellikle bir kaç oyuncunun üst düzey performansına tanık olduk. Belli ki 100 sayı muhabbetinden sonra Efesli oyuncular bu maça apayrı bir motivasyonla çıkmışlar. Yalnız son dakikalarda maç adeta gitmenin eşiğine geldi. Şimdi galibiyet konuşulurken bu detay görmezden gelinecek. Aslında işbu detay, Efes'in bu sezon neden böylesine kötü durumda olduğunun da bir göstergesi niteliğindedir.
15-02-2018 01:45
Mertbaba İlk yorum da güzeldi editörüm.Makaslamışsın yine:) Geyiği bırakıp maça gelelim.Ataman konsantre olduğunda kralı gelse fark etmez.Bu maçta hakemlere* son pozisyon dışında ses etmedi ya!!!işte konsantrasyon budur!Serçeli özetlemiş zaten ama hep dedim 1-anahtar MOTUM2-Mccollum varsa Ataman niye alınmadı3-Stimaç bu takımda oynamaz4-Oyuncular(kafa 1500olanlar) ATAMAN'a saygı duyarsa takım düzelir5-Alper bu işin kazananı(1aydır ortada yok)6-Sezon başı bu takıma Türk oyuncu almayı unuttular! Ataman krizlerin adamı tüm maçta tek hatası fb ivme kazandığında(4prd) Motum'u sahada gereksiz tuttu.Hakem diyenler fbliler süpersiniz! Moğulkoç baktı olmadı son dakika 2/0faule üzülüp yeni faul uydurdu Melli'ye *Ataman burda söylendi amma sabretti ya walla helal!Efes kupayı alsın!çünkü tek alabileceği kupa bu sene PTT...
15-02-2018 01:39
Enver Maç öncesi Obra bu bir erken final değil biz 1. sıradan onlar 8. Sıradan geldiler demişti..
15-02-2018 01:07
Mete Doğruer mertbaba kendini küçük düşürme de çok başarılısın, Fenerbahçe bu sene de eurolig kupasını kaldırdığında uyku ilacını almayı unutma, hayranı olduğun Ergin Ataman basketbol camiasının en antipatik provakatör koçu, kendisinden hoşlanıyorsan bir şansını dene derim, iyi anlaşırsınız....
15-02-2018 01:05
Erol Bütün başarı fukaraları ve obra düşmanları saklandıkları deliklerden çıkmışlar. Biz kötü günde de buradayız, siz fener yenip gs ve efes yenildiğinde neredesiniz?
15-02-2018 01:01
Erol GS'da bütçe, efes'de bütçe, ne bütçeymiş arkadaş. Zalgiris, kızılyıldız, brose sizi yenerken hiç bütçe demiyorsun ama. Yüreğin yetiyorsa engin basketbol bilginle bunları da bi cevapla mertbaba.
15-02-2018 00:57
Erol 100 maç kaybeder saymazsın bir maç kazanır başlarsın 1, 2, 3 diye saymaya. Sen ne dersen ne kadar kıyaslasan da ergin, obranın anca stajyeri olur.
15-02-2018 00:54
Tavernacı Kirkor Platini'nin "Büyük takımlar kazandıkları kupaları, küçük takımlar yendikleri büyük takımları konuşur." sözünü yıllarca referans alanlar, şimdi bu referansa konu olur hale gelmişler. Enteresan..
15-02-2018 00:52
Hulusi şu aşağılık kompleksinden bir kurtulun artık. yok bütçeymiş yok şuymuş buymuş. ona bakarsanız daha düşük bütçeli ibb de efes'i geçtiğimiz haftalarda 84-58 yendi ve sizin mantığınızla ertuğrul erdoğan'ı da nba koçlarından daha üst seviyede bir koç olarak saymamız gerekiyor galiba. evet bir takım her maçı kazanamaz ve zaman zaman kendinden daha iyi durumda olmayan takımlara da yenilebilir. şimdi ergin kaç maçtır obra'dan galibiyet alamıyordu. bir galibiyet almasıyla birlikte hemen sitedeki şakşakçı tayfa adama gregg popovich muamelesi yapmış. e bu kadar maharetliyse mesela kendisinden çok daha düşük bütçeli zalgiris euroleague'de ilk 4'ü kovalarken son sıraya demir atan takımına bir çare bulsun da bravo diyelim.
15-02-2018 00:50
Kinginthenorth bravo ergin ataman,yine şapkadan tavşan çıkardın, obra'ya karsi kisitli kadrolarla elde ettigi kacinci zafer bu,tebrikler
15-02-2018 00:22
Serkan Yüksel gsliler'in haline gerçekten çok üzüldüm. kaç maçtır yenemedikleri fenerbahçe, kaç maç sonra fenerbahçe galibiyeti görmüş ergin ataman üzerinden euroleague şampiyonu olmuşçasına coşku seline kapılmışlar. işin komik yanı galibiyeti alan takım efes. kendi "öğrenilmiş çaresizliğinizi" artık başka takımların galibiyetiyle mi dindiriyorsunuz? gidin önce oyuncularınızın parasını ödeyin.
15-02-2018 00:20
banderas hilmi efes fener'i ancak bu kadar yüzdeli atarak yenebilirdi ki öyle de oldu. peki efes bu yüzdeyi her maç yakalayabilir mi? cevap için bu seneki genel performansa bakmak kafi olacaktır sanırım. fenerbahçe ise bugün yine inanılmaz kötü oynamadı aslında. hatta maçı döndürebileceği anlar da oldu. ama simon'un triple double'a göz kırpması, doğuş'un orta sahaya yakın yerden el üstü üçlük sokması gibi doğa dışı olayların yaşandığı bir maçı kazansaydı asıl o zaman bu işte bir gariplik olurdu bence :D
15-02-2018 00:11
Gungor Fener açısından bu sene orta karar geçecek gibi. Fener in guard ları iyi değil ve birçok oyuncu bireysel olarak kötü. Bu durum Takımın maç içinde ciddi düşüş yaşamasına neden oluyor. Bir oyuncu kötüyken aynı pozisyonda yerine giren de benzer şekilde kötü oynuyor. Udoh ve Bogdanovic in yerine 4 oyuncu geldi ama işin akıl tarafında ikilinin verdiğini veremiyorlar. Udoh yardım savunması ile kısa oyuncuların defolarını saklıyordu. Bogdanovic oyun sıkıştığında Guard lardan topu alıp oyunu domine ediyordu. Şimdi ne savunma ne de hucümda bunları yapacak oyuncu kalmadı. Thompson diğer oyuncuların defolarını kapatmasını geçtim zaten kendisi defansif anlamda defo :). Wanamaker ise Obra nın oyun sisteminin içine pek giremedi. Obra nın setleri Wanamaker a anlamadığı yabancı dildeki bir film gibi geliyor :)
14-02-2018 23:54
Gungor Efes e tebrikler. Ancak, kimse aldanmasın. Efes bu sene kötü. Euroleague de dibe demir attılar. Her sezon başı 8-9 oyuncu değiştirme, sene ortasında koç değiştirme gibi alışkanlıklar ile de başarının gelmesi zor. Şu anki Efes kadrosu sert savunma yapamayan kırılgan bir kadro. Ben atamıyorsam rakibe de sayı attırmayayım deyip de rakip takımı durdurduğu maç yok nerdeyse. Dolayıyla maç kazanması için hep sıcak ellere ihityaç var. Tabi o da her maç olmuyor. Umarım seneye yine 8 oyuncu gönderip yerine yenilerini almaya kalkmaz da eksikleri doğru bir şekilde tamamlarlar.
14-02-2018 23:51
mete Obradovic tecrübesinde bir koçun gerginlikten bu kadar etkilenmesi ilginç, takıma da yansıdı, kıran kırana bir maç oldu ama basketbol kalitesi düşüktü.
14-02-2018 23:24
Serçeli Normal sonuç. Üçte bir bütçeyle ve 6.5 kişiyle yine klasik bir Ataman galibiyeti. Bütçe eşitsizliği bile olsa , Ataman ara ara sever böyle sürprizleri. Zaten bütçeler ve kadrolar eşit olsa Ataman sürekli yener . Abatılacak bir durum yok yani.
14-02-2018 23:13
bilal a. Fener kötü oynadığı maçları bile çoğunlukla son topa kadar getiriyor bu sene. Bu aslında iyi bir şey ama işin kötü yanı o son topları iyi kullanan bogdan ayarında bir isim sıkıntısı da çekilior olduğundan bir çok maç bu şekilde ucu ucuna mağlubiyetle sonuçlandı. Wannamaker Bogdan'ın rolünü üstlenmeye çalışıyor ama bu hususta pek de başarılı olamadığını yime gördük. Keşke o dakikalarda Dixon tercih edilseydi. Efes'i de tebrik ederiz ama bu maçta oynadığı oyunu diğer maçlarda gösteremeyecekse işin pek de manası kalmaz. Bu galibiyetle yükselişe geçerlerse işte asıl kazanım o zaman sağlanmış olur.
14-02-2018 23:07
ballokum FB ve Obra döküldü. FB, hızlı tempoda oynayamıyor. Son bölümde Efes yorulunca daha fazla diri oyuncusu olduğu için farkı kapatabildi. Efes çok iyi savunma yaptı ama FB'de de akıl eksikliği vardı. Dolayısıyla maçı sevimsiz Ataman'ın Efes'i kazandı.
14-02-2018 23:00
ozan Sevinin Obradovic düşmanları sevinin hangi takımı tuttuğu belli olmayanlar panyalı şans toplarıyla fenerbahçenin yenilmesine sevinin .Melih olması gereken yerde euroleaguenin tepesinde ya siz...
14-02-2018 22:48
Fenerist P. T. T kupasından daha çok, dinlenmeye fırsatları olmasına çok sevindim.:))malum bizim hedefimiz daha farklı!!
14-02-2018 22:42
bull kaç maç sonra fenerbahçe karşısında galibiyet görünce ergin ataman artık ne yapacağını şaşırmıştır. bugün sevinsin tabi hakkıdır efes iyi oynadı.
14-02-2018 22:41
Efsaneler Ölmez Hakemlere rağmen kazanmak güzel. Ama daha akıllı oynamalıydık. Son pozisyonda 3 tane 3 lük atışa izin vermemeliydik. Savunarak kazanmaya çalışmak büyük risktii. Böyle Efes ruhunu yansıtan takım gibi oynayın çiğerimizi yiyin...
14-02-2018 22:37
Gokyuzu Maçı baştan sona izledim,Ataman-Obra gerginliğinin faturasını birileri fenere kesmiş maçtan önce.sırf Efes’in bu sene her dalda havlu atmasını engellemek için hakemler ellerinden geleni yaptılar.yani bu hakemlere rağmen maçı yine son topa getirdi fener.fener hakemlere rağmen yine maçı alırdı ama işte yine 3 sayı savunma zaafı ve yine kısaların kötü tercihleri rahat kaçı zora soktu.dunstonın bile üçlük attığı bir savunmayla maçı alamazsınız
14-02-2018 22:16
mgunes79 utanması olan adam o terbiyesizliği yapar mı?
14-02-2018 22:09
suat efes bugun iyi oynadi. bu kadar iyi oyun karsisinda bu kadar kotu oynadiimiz bir maci kazansaydik bence efes'e yazik olurdu. haa efes bu oyunu tum sezon boyuca oynar mi? sanmiyorum.zaten bu sene efes'in en buyuk problemi de istikrarsiz olmalari. biz dedii gibi bugu kotuyduk ama toparlanip onumuze bakacagiz artik. efes'i tekrardqn tebrik ediyorum. simdi sozu sozdr efesli ozde gsli dostlarimiza birakalim :)
14-02-2018 22:05
Mertbaba ATAMAN ÇARESİZLİKLERİN İLACI...Bu kadar kısıtlı kadroya rağmen hakemleri de rakibi de yendi.Koçluk budur... Üççççç
14-02-2018 22:03
Mertbaba Hakemlerin son dakikaya kadar arkasında olmasına rağmen bu maçı kazanamayan Obra bir de maç sonu hakemlere itiraz etmez mi!!!Puhahahaha çaresizlik böyle birşey...İKİİİİİİİ
14-02-2018 22:01
Semih01 Aldınız mı boyunuzun ölçüsünü.kibir, büyüklük şimdi pek işe yaramadı.Ataman insanlık yapmış el sıkışmak için sen neden kibirlenirsin ey Sırp koç.
14-02-2018 21:59
petsy obra utanmadan hala maçtan sonra hakemlere gidiyor vay arkadaş :)
14-02-2018 21:57
mgunes79 obra mola almamış mı bugün? kahraman melih nerdeymiş???
14-02-2018 21:57

Yorum Yazın


Tweetlerimiz