Madrid, Fenerbahçe karşısında Doncic ile kazandı
28.12.2017 - 22:12

Turkish Airlines Euroleague 15. hafta açılış maçında Fenerbahçe Doğuş Ülker Sports Arena'da Real Madrid'i konuk etti.

Maça Real Madrid kısalarına baskı yaparak başlayan Fenerbahçe olurken, Sarı Lacivertliler hücumda bulduğu üçlüklerle ilk dakikalarda skorda üstünlük sağladı ve çeyreğin bitimne 4:39 kala gelen TV molasına 13-6 önde girdi. Çeyrek boyunca 5 top kaybı yapan ve bu sebeple farkı çift hanelere çıkarma fırsatlarından yararlanamayan Sarı Lacivertliler ilk çeyreği 17-10 önde kapattı.

İkinci çeyrek faul hakkını erken dolduran Fenerbahçe savunmada ilk çeyrekteki agresifliğini gösteremezken, Jaycee Carroll'dan gelen 7 sayıya da engel olamayınca Real Madrid bitime 4 dakika kala skoru 27-25'e getirdi ve fark 2'ye inmiş oldu. Bitime 2:24 kala top kaybı yapan Real Madrid'e karşı fast break ile hücum eden  Jan Vesely'e önce yarı sahada, sonrasında pozisyonun devamında smacı yaptığı esnada faul yapan Walter Tavares 2 sportmenlik dışı faul ile diskalifiye oldu. Ritmi eline alamayan Fenerbahçe, Madrid'in skoru eşitleyip öne geçmesine engel olamadı ve Real Madrid devrede soyunma odasına 36-37 ile önde girdi.

Üçüncü çeyrek her iki takım da savunmada direncini yükseltti. Çeyrek bitimine 4:31 kala gelen TV molasına 46-46 eşitlikle girildi. Fenerbahçe bu bölümde Wanamaker ve Datome'den skor katkısı alırken,  Real Madrid'de Luka Doncic öne çıkan isim oldu. Son çeyreğe 61-62 Real Madrid üstünlüğüyle girildi.

Son çeyrek başında skor üstünlüğü sürekli el değiştirdi ve Real Madrid bitime 4:29 kala gelen TV molasına 70-71 önde girdi. Fenerbahçe'nin maçın kontrolünü eline almasına izin vermeyen İspanyol temsilcisi son 6.8 saniyeye 77-79 ile önde girerken Fenerbahçe mola dönüşü hücum hakkını bu süre içerisinde kullandı. Son hücumdan yararlanamayan Fenerbahçe karşılaşmadan 77-79'luk skorla mağlup ayrıldı.

Bu maç ile Fenerbahçe Doğuş, Euroleague'deki 6. mağlubiyetini alırken, Real Madrid 9. kez kazandı.

 

Yorumlar


mürsel yav.bırakın bu işleri,yok obra ..yok kadabra...koskoca TBL.'nde yabancı oyuncular almış yürümüş,doğru dürüst milli takımda oynayacak adamı mumla arıyoruz...futbolda da öyleyiz ama,hiç olmazsa arada sırada bir kaç iyi oyuncu çıkıyor...saç paraları sağa sola,ne için....40 milyon avrö maliyetli takım kurdun eee....kime ne faydası var...bu maliyetin getirisi nedir...kaliteli oyuncu mu yetiştiriyoruz,dışarı oyuncu mu ihraç ediyoruz...bir iki nba.tamam...biz paraları havaya savuracak zengin araplar gibi mi olmalıyız...meselenin özüne inileceğine,,,yok ergin yok belgin(!) ..abrakadabra...hangisinde böyle değiliz ki...adam tv de cenk tosun 25 milyon avröya gitsin yoksa bi daha bu fırsat ele geçmez diyor...haklı adam...hangi bir değeri üretip te ondan nemalanıyoruz.varsa yoksa biribirimizi yiyelim...birbirimizin kuyusunu kazalım...aklın alacağı şey değil ..ne kadar kolay geliyor har vurup harman savurmak...neyse boşverin...size hayırlı işler...
29-12-2017 17:05
ozan Pana olimpiakos maccabi defalarca şampiyon oldu ama taraftar profili değişmedi geçen sezonda normal sezonda zorlanıyorduk bu sene bana göre daha iyi oynuyoruz öyle kötü oynuyoruz aman aman bir durumda yok yada baskonia pana deplasmanlarında dağıldığımız bir maçta yok yani tarftarın küsmesini yada şok olmasını gerektirecek bir durum yok.Bu sezon kombineye abanılması sonucunda taraftar kitlesi değişti şuan bu takımın tek rakibi geri kalan 15 takım değil kendi salonundaki taraftardır.Uşak maçında bile bu takım çift hanelere getiriyor ama sonra seyirci sayesinde uyuyor maç kafa kafaya gelince silkiniyor sezon başından beri kısır döngü en iyi maçlarımızı deplasmanda oynadık bamberg baskonia barcelona gibi.Abdipekçide bin kişiyle oynadığımız zamanlar bile bundan iyi taraftar baskısı vardı.Şu taraftarı çöpe at geçen seneki taraftarı getir aynı oyuncular aynı maç ilk periyotta 7 sayı öne geçtikten sonra o taraftar arkasına baktırmazdı 20 sayıya yatırırdık en az.
29-12-2017 12:55
KingJames Gökyüzü, şimdi bütçe vs bir kenara koyalım (Efes örneği sıcak önümüzde harcanan paralar) , Madrid'i yenmek, bu maçların artık avrupa derbisi olması vs o kadar alıştıki insanlar sanıyorlar yıllardır bu böyle. Böyler Obra bu efsayeni 4 sene ortaya çıkardı, sihirbaz gibi. yok emeklilikmiş vs. Siz bence şu oturduğunuz yerde kekinizi yiyip yorumculuktan emekli olun Rebellion 47'ler (ahh Cem Yılmaz ahh). Fenerbahçe galibiyetinden ortada olmayan, mağlubiyette ortaya çıkan babaları bir bulun bakayım aşağıda :)
29-12-2017 12:34
Gokyuzu Ozan nikli arkadaşım.geçen sene geriden geliyorduk ve seyirci inanılmaz destek veriyordu ve bu gazla birçok maç aldık.bende diyorumki geçen seneden bu seneye değişen 2 şey var; birincisi artık fener son şampiyon ve taraflı tarafsız herkes fenerin her takımı kendi sahasında spektaküler oyun ve sayı farkıyla yeneceğini düşünmesi,ikincisi ise artık fenerin bir sistem takımı olduğunu ve kim gider kim gelirse aynı şekilde devam edeceğini düşünmeleridir.işte bu 2 neden yüzünden hem tv başındaki hamde Ülker Arena'daki seyircilerin hepsi aynı şoku yaşıyor maç içinde.geçen sene ki beklenti ile bu seneki beklenti çok farklı.geçen sene acaba f4 yaparmıyız,yaparsak kendi ülkemizde şampiyon olurmuyuz düşüncesinden bu sene ise biz geçen sene o kadar sakata o kadar formsuzluğa saha dezavantajına rağmen şampiyon okduysak bu sene herkesi heryerde eze eze yenerek şampiyon oluruz havası var.bende bundan bahsetmeye çalıştım alttaki yazımda
29-12-2017 12:18
Gokyuzu Kuzey 34. Türk insanı zorba değil tam tersine zorbalık karşıtıdır.tarihimiz bu konuda oldukça açıktır.kaldıki sporun her alanında bilinçli olan bizler duygusal olduğumuz kadar açık görüşlüyüz ve buruda bu sayfadaki total yorumlar ve verilen cevaplardan anlayabilirsin.kesinlikle katılıyorum rabbimin herkese farklı akıl fikir verdiğinden.ama önemli olan o farklı akıl fikiri,fukaralaştırmaktan ziyade zenginleştirebilmektir.işte biz bu yüzden burdayız ve bu yüzdende siz oldukça burda olmaya devam edeceğiz.umarım anlatabilmişimdir sevgili arkadaşım
29-12-2017 12:12
bahadır Açıkcası formsuz bir dönem geçiriyoruz. Oly yada Cska'da böyle dönemler geciriyor. Tek fark bu iki takım bu formsuz dönemi minimum hasarla atlatıyorlar. Zorda olsa galibiyetlere devame diyorlar. Bu sene Thompson garabeti ve Guduriç fyaskosu dışında en büyük sorun mental problem. Bırakın maçtan maça olmasını, aynı maç içinde bile iki çeyrek arasında büyük farklar oluyor takımın oyununda. Geçen seneki takım başkaydı. Bu sene yeni bir takım var. Daha geniş bir rotasyona sahibiz, ama bunu kullanmıyor koç. Belli oyuncular üzerinde ki ısrarı ise anlaşılır değil.
29-12-2017 11:43
Henry Turner Fenerbahçemiz maç kaybedince, zevat-ı malume yine aynı teraneleri ezberden okumaya başlamış.. "Şirket takımı", "şansla kazandınız", "Türk oyunculara şans verilmiyor" vs... Sanırsınız ki hepsi de Türk basketbolunu düşünüyor. Türk basketbol tarihinin en büyük başarısına imza atmış kulübe ve hocasına yönelik bu ifadelerin ardında, düşmanlık, kıskançlık ve nefret olduğunu söylemeye gerek yok. Unutmadan, Fenerbahçemiz hâlâ Euroleague şampiyonu... Sorunları olsa da takımımız yine şampiyon olabilecek kapasiteye sahip...
29-12-2017 11:40
Kemaal Doncic geçen sene ağlarken, yerden kalkamazken sahada kardoda pero vardı, kaliniç vardı. Yetenekleri sınırlı olabilir ama etkileri büyüktü. Wanamaker takımı sırtlayacak bir oyuncu değil ama rol adamı da değil. Arada kalmış. Peki takımın alfası kim? Takımın sertliği kötü adamı kim? Obra geniş rotasyon yapacağım diye yönetim de yıldız oyuncu koyacağım diye kimyası zayıf bir takım kurdu. Taş yerinde ağırdır, siz bu değişiklikleri yaptınız sonuç dixon un verimliliği düştü. Sinanı neden aldın? Thompson a biraz daha katlanılmalı ama guduriç soru işareti...
29-12-2017 10:43
ozan Yahu ne şoku kendin diyorsun geriden geldik kazandık geçen sene diye işte bende bunu diyorum geçen sene taraftar takımı geri getiriyordu şimdi oli maçı zalgiris maçı bu maç maçı önde götürüyoruz ama taraftar o kadar berbat ki takımı aşağıya çekiyor.
29-12-2017 10:24
erdoz79 Gökyüzü rumuzlu arkadaş gayet güzel özetlemiş durumu.Bu takımın artık şubat-mart aylarında şaha kalktığını,yatırım oyunculara en az 1 sene tolerans gösterilmesi gerektiğini(bkz.bogdanovic ve kalinicin ilk seneleri),obradovicin bütün seneyi domine edip şampiyonluğa giden tarzda bir koç olmadığını artık yorum yazan arkadaşların öğrenmiş olması gerektiğini düşünüyorum.Ayrıca FB nin kombine seyircisi çok düşük bir performans gösteriyor.İçerdeki hegamonyanın azalması tamamen buna bağlıdır.Kızılyıldız ve Oly-Pana seyircisiyle kafakafaya yarışan bu seyirci gitmiş maalesef.
29-12-2017 10:17
rattlehead troll müsünüz, 12 yaşında mısınız bilmiyorum. ya da bir hastalığınız olabilir, geçmişinizi unutursunuz allah kimseye göstermesin. geçen sene lig sonuncusu ve leş maccabi'ye, ölüm kalım maçı olan havlu atmış barcelona'yı uzatmalar sonucu zar zor yenen bir takımdık. ki o maçlarda bogdanovic ve udoh da gayet sağlıklı bir şekilde oynadılar. tamam iki oyuncuyu da arıyoruz ama geçen sene onlar da varken neredeyse playofflara 7.sıradan giriyorduk. biraz akıl, biraz mantık gözünüzü seveyim ya.
29-12-2017 10:07
hüseyin Şu bir gerçek ki her oyuncunun kimyasıyla oynamaya çalışmak her zaman iyi sonuç vermiyor . Geçen senenin krallarından melli ve wanamaker bu sene sahada ne yapacağını bilmez lise basket takımı oyuncusu gibi duruyor . Nerede geçen sene cayır cayır yanan bu adamlar . Bir çok insanın da ortak kanısı bu sene obradoviç hiçte dahiyane ve adil coaching sergilemiyor . Sinan guduruç i cebinden çıkartır , hatta melihin bile en azından istikrarlı bir şutu var , guduriç gibi bomboşken atmak için düşünmüyor . Thompson yerine de pero antiç bile kadroda olsa ondan kat kat fayda verirdi . Malesef artık obradoviçin emeklilik zamanı gelmeye başladı herhalde , sürekli maçlarda ağır stres altında renkten renge girmek bünyesini erken çökertmeye başlamış.
29-12-2017 09:31
Kamil Mataracı Son iki maçtaki mağlubiyetlerde Obra benim hatam vurgusu yaptı ki bu doğru. Bütün maç satranç maçı gibi karşılıklı hamlelerle geçti fakat kaybeden Obra oldu. Maç sırasında hem Sloukas'ı hem Guduric'i ayrı ayrı haşlaması da bir işe yaramadı. Yine de keyifli bir maçtı. 1 - Esasen takımda mental sıkıntı olduğunu düşünüyorum ki bu yüzden hata benim diyor Obra. 2 - Maç sonu oynama konusunda ne Sloukas ne de Wanamaker doğru karar veremiyorlar, demek ki başka çözüm yolu bulmak lazım. Obra muhtelemen buralara el atacak.
29-12-2017 09:26
ERDAL baştan söyleyeyim galatasaraylıyım. yıllarca ergin ataman bizi çalıştırdı ve türk basketboluna bir oyuncu bile kazandırmadı, ve hakeza avrupanın en iyi koçu obra fenerbahçeye hangi oyuncuyu yetiştirdi.. en iyi oyuncuları alıp başarılı olmak güzel olmasına güzelde. aynı işleri aydın örs yaparken ülke basketboluna çağ atlatacak gençleride yetiştiriyordu. hocalar biraz olsun elini taşın altına sokmalı.
29-12-2017 09:15
erkan Davit Blatt gelmeli takımın başına !!
29-12-2017 09:12
erkan Vesel reaksiyonla blok yapmaya çalışırken artist Luka kendini yere atıyor ve teknik faul. Zaten maç orada koptu. 1 dakika sonra Luka topu yere vuruyor teknik faul yok. İspanya lobisi iş başında. Bu serseri herife maç cezası bile verilmedi geçen oyundan atıldığında. Maça gelirsek Fenerbahçe berbattı. Sinan, Melih, Bobby (Artık oda türk ya belki ondan), Egehan gene kenarda malzemecilik yaptılar. Beceriksiz Guduric ve berbat wanamaker gene sahada.
29-12-2017 09:11
Ozan Gudurici yolladık thompsonu yolladık kimi getirecez uyanın artık euroleague bitti otuz maçlık euroleague sisteminde oyuncular avrupaya gelmiyor. Avrupaya geleceğime biraz daha az paraya g ligde oynarım daha göz önünde olurum mantığında oyuncular. Bu saatten sonra avrupadaki vasat oyunculara değil iyi taraftar iyi organizasyon başarının formülü.On dakika oynayan guduric eleştirileceğine son topların katili wanamakere yine son topun verilmesi eleştirilmeli
29-12-2017 08:40
özgüreda F.bahçeye geçmiş olsun ileriki haftalarda daha iyi olacaklardır bu potansiyel var. Bu arada alper isimli yorumcunun yorumuna virgülüne katıldığımı belirtmek isterim. Eline sağlık.
29-12-2017 08:01
Oktay Valla gercekci olayim bu sezon basindan beri bu takim bana keyif vermiyor umarim 2018 yilinda iyi olurlar..umudum her zaman var..ancak thompson ile olacak is degil sanki takimda açlik yok doyum var gibi umarim oyle degildir..elestirenlere gelince çok bilmişlik ülkemizin buyuk sorunu klavye silahşörlüğü yapacağina git arenaya al karşina obrayi konus de ki;" bak obra sen bu isi bilmiyorsun bak sunu soyle bunu boyle yap" diyecek kac yürekli var.? Takimin oyunundan bende memnun degilim ama elestiriyi bilmemek ile izah edersek biz yanlis yapariz.. umarim guzel gunler yakinda olur ancak sadece thompsondan ümidi artik kestim olay budur..
29-12-2017 06:09
Erkut Kaya Euroleague in 2.yarısı bambaşka bir fener izleriz kimse meraklanmasın Euroleague in ilk 5 ine giren 2 oyuncunu kaybedip bambaşka bir sisteme dönüyosun herkes birbirini yenebilecek seviyede önemli olan mart nisan aylarında tempoyu formu tutmak hallolur her şey
29-12-2017 01:47
Mertbaba İlk olarak yorumculara tebrikler.Murathanoğlu yenemedi şu hakem kompleksini.Rakibine bir pozisyondan 2teknik+diskalifiye çıkmış+yürüyerek son sn basketi atmışsın blablabla hala hakem deme yahu!Maça gelirsek Real'in yarısı yokken yenilmek Fb'ye yakışmadı.Okul'u idam edenler Obra'ya nasıl dayanıyor demek gerekmez mi?O Guduriç hamlesi ne alakaydı.Rakibin uzunu yokken bile vasat olan Thompson'u beğenenler o zaman Esra Ural MVP!!! Kandemir'in kulakları çınlasın"Allah herkese Laso şansı versin"kaç kere kovulmanın kıyısından döndü ama Santi'ye 10dk süre veriyor geçen yıl yenilme pahasına bu sahada Doncic'i oynatmasına rağmen!Bundan utanacak kim!?!?!Hayır Obra değil, yönetim zihniyeti!!! Çünkü prensipler farklı...
29-12-2017 01:22
kuzey34 Mevzu gokyuzu kadar acik , zorba Turk insaninin akliyla dalga geçiyor ama Rabbim herkese farkli akil vermis napak..
29-12-2017 00:39
Basketbolumdan Uzak Dur can sıkıcı bir mağlubiyet. her pozisyona ağlayan itici pablo laso. hiç gerek olmadığı halde ispanyollara benzeyip oyun dışı işleri sevmeye başlayan doncic. deplasmanda kazandığımız maçların tüm avantajını kaybettik. hakemlerin kararları facia. jan vesely'i öfke kontrol programına almamız gerek. gereksiz sportmenlik dışı faulü maça mal oldu. nunnally varken, ilk sayısını sadece 4.şutunda ve maçın bitimine 50 saniye kala bulan melli son hücumda oyunda olmamalıydı. en önemli uzunu atılan rakibe karşı topu sadece 5-6 kez içeri indirdik. bobby neden ikinci yarı ve maç sonu oyuna girmedi? guduric'in faulleri hele sportmenlik dışı faul çok anlamsızdı.
29-12-2017 00:26
KingJames Real Madrid gerginlik üzerine gelmiş, bizde bunu kabul ettik sindik. İnanın bir Kaliniç'i Pero Antiç'i gözler aradı. Trey Tompkins seyirciyi hakaret çekecek, Antiç onun karşılığını vermeyecek saha da öyle mi ? Keşke linki bulsamda geçen sene Macabbi maçı sonrası yazdıklarınızı buraya yazsam. Bağırın çağırın, istediğinizi yazın. Belgrad'ta görüşürüz. Ne yani iki yenilgi ile Obradoviç'i istifaya mı davet eedceğiz ? Ha velevki şampiyon olamadık, EL de F4 yapamadık, yinede Obra King ile devam..
29-12-2017 00:17
Gokyuzu Son olarak seyirciye çekirdekçi diyen arkadaşlara bir çift sözüm var.geçen sene fener geriden gelip aldığı maçlarda en büyük etken büyük gürültü çıkartıp destek veren seyirciydi.şimdi geçen sene şampiyon olmuş ve bu sene sponsor sorununu çözüp herkesin istediği transferleri yapan(Thompson ve guduriç hariç) hiçbir para sorunu olmayan bu takımın hadi oly geçtim,dandik zalgirise ve kötü Real'e son periyoda girerken bile kendi sahasında kafa kafaya giden bir takıma nasıl destek versinler.yaf herkes şoka giriyor biz nasıl bunlara bırak yenilecek duruma gelmeyi fark atamıyoruz diye.senin oyuncuların sahada ne yapacağını bilmez şekilde dolaşırken seyirci ne yapsın inip onlarmı maç sonunu oynasın yani
29-12-2017 00:15
Gokyuzu Geçen sene oyun sıkışınca bogdan devreye giriyordu ve dışardan pozisyon üretemezse içerden udoh yada vesely ile oynuyordu.bugün bunu donçiç yaptı.geçen sene donçiçi niye aldınız Real gibi bir takımda bunun ne işi var diyenlere inat laso onun arkasında durdu ve adamın geldiği seviye ortada.fenerde artık bir bogdan ve bir udoh yok herkes buna alışmalı.evet kendi evinde yenilen kötü ama geçen sene ligin açık ara en kötü iki takımı olan Kuban ve maccabiye kendi evinde yenilmedimi.fener geçen senenin aynısını yaşıyor.takım kimyası şu an anlaşılamıyor ama ikinci devrede 1 şubattaki oly deplasmanına kadar fener oynayacağı 5 maçıda alıcak.demedi demeyin
29-12-2017 00:09
Gokyuzu Yani total yorumlara bakıyoumda bir kaç arkadaş dışında geneli her mağlubiyetten sonra ortaya çıkan ve bıkmadan usanmadan aynı safsataları savunan sözde Fenerli yada basketseverler.fenerbahçe geçen senede Bogdanoviç ve udohun oynadığı maçlardada fark yiyerek yenilmişti.kaliniç için tam 1 sene sabretmek zorunda kaldık keza nunnally içinde öyle.sonuç; eurolig şampiyonluğu.fener bu sene maccabi deplasmanı dışında kaybettiği bütün maçları son topta kaybetti.ne yani dandik zalgirise,yarısı eksik Real'e farklı atacaktık bunu bekliyordu galiba herkes.sen bireysel oynamaya çalışır takım düzeninden çıkarsan böyle garip yenilgiler alırsın tabi.
29-12-2017 00:05
alper Bırakın basket atmayı potaya şut atabilen( oda 1 tane ve girmemiş )Türk oyuncu yok.Seyirci neyi seyredecek paranın gücünü mü,oyuncu yetiştiren sistemin başarısını mı?Ben şahsen basketbol seyretmeyi bıraktım neden seyredeyim ki..Bugün rakip takımın potasına atan oyuncun ,yarın senin potana atıyor çark aynı oyuncularla dönüp duruyor.Yazık değil mi yabancı oyunculara verilen onca paraya sırf rakibin potasına sayı atsın diye,önemli olan rakip potasına atacak kendi gençlerini yetiştirmekte 2 sene sonra kimse euroleauge şampiyonunu hatırlamaz ama sen sistemini oturtur kendi oyuncunu yetiştirir 2-3 tanede yetenekli yabancı monte edersen anca o zaman türk basketbolundan bahsedilebilir yoksa şu anda paranın gücü basketbolu seyrediliyor o paralar da devlete ödenmeyen vergilerle hepimizin cebinden çıkıyor.Kulüpler borç batağında ,sponsor ise buraya yaptığı katkıları vergi öncesi gider olarak gösterdiği için direk devlet kasasına gidecek para 2-3 sırp yada başkasının cebine giriyor.
29-12-2017 00:01
harun Euroleague'de Vesely'ye BSL'de gösterilen tolerans gösterilmeyince takıma verdiği zarar daha net görülüyor. Kafası yerindeyken Avrupa'nın en iyi uzunlarından biriyken bu kadar mental açıdan zayıf olmak da değişik, yıllardır Obradovic gibi bir koçla beraber olduğu halde bu zayıflığını düzelteceğine daha da kötüye götürmesi de ayrı bir değişik.
28-12-2017 23:54
serdar Guduriç çok dağınık, savruk bir oyuncu ve Bogdan'ın yarısı kadar bile yetenekli değil. Kendisinden hiçbir umidim kalmadı. Ne yapalım buyout parasını dert etmeyip Sinan, Melih gibi oyunculara eğilmeli Obradoviç. Bu arada uzun rotasyonuna iyi bir savunmacı takviyesi şart. Bariş Hersek'e şans verilmeyeceği anlaşıldı. Bu durumda Kaliniçi beklemektense acil transfer yapılmalı. Zaten Kalinic 3.5 numara bize 4.5 lazım.
28-12-2017 23:33
cagrideniz çok sert iniş çıkışlar yaşıyoruz. ilk çeyrek inanılmaz savunma sonrasında ise savunmadan eser yok. topu paylaşamadık. sezonun en düşük asist sayısında kaldık. bu sezon taraftar çok kötü gerçekten. salonda sürekli ruh gibi bir taraftar kitlesi var. hakeme zorla tekniği çaldıran, baskekt faulleri aldıran taraftarlar ölmüş resmen godomon çekirdekçiler gelmiş.
28-12-2017 23:33
Baris Civgin Galatasaray altyapisindan yetisip hatta meshur fener-gs serisinde kadroda kisitli sure bulan sertac sanlinin kesfedilmesi icin ufuk sarica ile calismasi gerekti.Yazik degil mi gecen senelere adam 28 yasinda su an ve Fenerbahcede oynuyo olabilirdi su an ve adam milli takim ilk 5 oyuncusu o kadr gelisti.Konu disi bir yorum ama cevherlerimizi hariciyoruz ama cok guzel para harciyoruz...
28-12-2017 23:29
cagrideniz bence doncic ile kazanmadı. maçı kazandıran reyes, maciulis oldu. fener ilk f4'ünde real den dayak yemiş sinmiş ve ezilip gitmişti. sonraki sezon takıma bobby, kaliniv ve antic artı bir kaç oyuncu daha katıldı. bu adamlar savaşan ve asla geri atmayan sinmeyen aksine sindiren adamlar. Bugün sahada pero olsaydı acaba reyes yaptıklarının ne kadarını yapabilirdi. real önce oyundan uzaklaştı feneri düzen dışına itti sindirdi ardından kendi oyununu buldu ve kabullendirdi. sezon başında obra'nın 4 numara için önce printezis demesi bence bu sebeptendi. kafa olarak her şart altında sahada kalabilen bir oyuncu olduğu içindi. bugün fener bu sebeple kaybetti bence. ne bogdan ne udoh bugün maçı almak için sadece antic yeterli olurdu bence.
28-12-2017 23:22
Ant Sold out haberinin altına yazdım umarım taraftar inşallah beni utandırır diye, saolsunlar utandırmadılar, ismail şenol bile bu hareket, bu sayı taraftarı hareketlendirir diye devamlı dil döktü, anonsçu herkesi ayağa kalkmaya davet etti ama ben yine söyleyeyim onlarda haklı takımda ışık görmüyolarki...
28-12-2017 23:21
Mert Pehlivan Tebrikler Doncic. Thompson bugün iyi oynadı gibi gözükebilir. Ama savunmada onun defolarını kapatacağım diye oyuncular telef oldu resmen. Hücumda da o oyuncular çok hareketsiz kaldılar. Valla sezon başından beri burada kendi fikrimi belirtiyorum. Guduricin ve Boginin sadece top tutuşlarına bakarsak zaten bir çok şey anlaşılıyor. Thompson maalesef fiyasko. Makul bir tazminata ikna edilip yollar ayrılmalı. Şampiyonluğumuzu koruyacak kadro kalitesine sahip değiliz.
28-12-2017 23:21
trakyalı1907 Jojo , yorumun teşekkürler. Basketbol için 1 milyon buy out yüksek meblağ ve Guduriç gibi yıldız adayı bile olmayan biri için çok fazladır.Guduriç gibiler Avrupa da onlarca sayıda var.Nba ve Ncaa saymıyorum.Doncic gibi yeteneği bulursun verirsin 1 milyon ama Guduriç gibi sıradan bir basketbolcuya bu parayı ödemek bütçeyi kötü yönetmek ve israftır.
28-12-2017 23:20
Baris Civgin Bir konu daha var;fenerbahcenin sezon basi alamayip khimkiye giden uzun var robertson galiba,alacaksin arkadas,guard pivot bunlardan suphe duymayacak takimin,sen alamayip karsinda f4 yapamamis takim adami aliyorsa problem baslamistir ki;adam kalitesini gosterdi,sanssiz bi sakatlik yasadi ama feneri bi kademe ileriye tasirdi
28-12-2017 23:18
Baris Civgin Bir Galatasaray taraftari olarak yaziyormm,bence fenerbahce'nin her sene illa sampiyonluk parolasi ile baslamasi yanlis.Burasi Turkiye,su takima sinan ahmet melihe egehana daha cok sure ver ama her sene f8 yap taraftar daha mutlu olur;ama her sene 40 milyona boyle takim cikar taraftar gelismez.. Zalgris 15480 seyirciye sampiyonluk vaad ediyormu;hayir f4 bile yapamazlar,bizdeki problem bu eurovision sarki yarismasi olsun,milli takim turnuvasi olsun hedef birincilik,ama bu isler zaman isleri,emek isleri,su zalgrisle sakatlar olumca 8-9 kisilik rotasyonla maca cikmak zorunda olan olympiakos eskisine gore taraftarina daha cok mutluluk veriyor...Yazik zaman geciyor iki uc sene bu oyunculari kulubeye mahkum edersen kaybolur giderler,hedef 40 milyonu iyi kullanip takim yaratmak mi,yoksa insanlara bi proje bir hedef ugruna senelerce ugrasildigini gostermek mi?
28-12-2017 23:18
drogba Gencler calismiyor...
28-12-2017 23:14
trakyalı1907 Arkadaşlar sezon başından beri diyorum 30 milyonluk takım kuruyorum ,kuracağım diyorsun, takımda yıldız ve lider oyuncun yok ,bu sene maalesef takım kötü kuruldu ,bir tane işe yarayan transfer yok .vasat ve görev adamları transfer edilmiş ama yıldız yok .Takımın iki yıldızı gitti.Gelenlere bak. Birde şu kadar bütçe arttı ,artacak ,şampiyon takıma yakışmayan transfer yapıldı.Ne dedik Fenerbahçe Avrupa şampiyonu olmuş Gudiriç gibi adamın işi yok fener de.Zaten üst seviye Türk oyuncun yok.Birde çaylak yabancı transfer etme lüksün yok.Bazı arkadaşlar gelecek senelere yatırım dediler.Gerek var mı ? Yok ,sen Fenerbahçe sin hazır oyuncularla oynaman gerekir. Olacaklarla değil ,olmuşlarla zaman harcaman lazım .Cska ,gibi hazır oyuncuları transfer ediceksin.Guduriç ,Thopmson yol yakınken yollanmalı ,
28-12-2017 23:13
Ant Maçı kazansakta kaybetsekte farketmeyecekti, ben bugün veya bu sezon dan hiç memnun değilim ama asıl buralara nasıl geldiğimiz çok önemli daha iyiye gideceğimiz yerde daha kötü nasıl olduk, oysa oturmuş sistemimiz ve teknik kadromuz varken bu kötü planlama kimin eseri, son çeyrekte gudurici oynatmak nasıl bir akıl tutulması dixon veya sinan varken. Geçen sene birileri kötüyken diğerleri, diğerleri kötüyken birileri oyunu domine ederken şimdi herkes birbirine karıştı, konsantrasyon sağlanamıyor, disiplin hak getire, sporcuların vücut dili iyi gözükmüyor bakalım düzelecekmi, ara umarım iyi gelir....
28-12-2017 23:09
Cemil Ve takımın kötü olmasının yanında FB tarihinde görülmemiş kadar kötü bir taraftar topluluğu..ruhsuz bir sürü insan. Her maçı deplasmanda oynasa daha iyi bence. En azından daha bir motive olurlar. Burada taraftarın desteğinin olmaması deplasmanda yuhalanmaktan daha kötü. Ama tabi şunu da göz ardı etmemek gerek. Geçen sene şampiyon kadronun ilk beşinden tek kalan Vesely. Kalinic ve Ali Muhammed'i sayma şu ana kadar. Gelenler ise bu kadar oyuncu varken piyasada çok mu aradınız dedirtiyorlar.
28-12-2017 23:06
Sahinbzkrt77 süper.yaklaşık 40 milyon yuroluk kadro ve gelinen noktaya bak.iner misin çıkar mısın? hep aynı muhabbet.geçen sene ki gibi normal sezonu 6.-8. bitirip saha dezavantajı ile çıkacak bir takım.taraftar olarak 50 defa söyledik.biz eze eze şampiyonluk istiyoruz,herkes hakederek kazandılar desin diye.10 galibiyet 6 mağlubiyet! şaka gibi.kızılyıldızdan bir kişi oyuncu daha alalım mı obra efendi? paraya sıkışmasın sırplar.2 milyon verelim iki tane daha guduric getirelim.yazık şu ülkenin paraları nerelere gidiyor.obra büyük hoca büyük hoca...büyük hocada kardeşim bu bütçeyi ergin atamana versen o da şampiyon yapabilir.sinan yine yok,melih yine yok,ahmet yine yok.yaw kardeşim söylenecek çokşey var ama denmiyor burda.bir lafımda sözde taraftara.gelmeyin kardeşim mümkünse gelmeyin maçlara.check in yapmaya kendilerini göstermeye gelmiş çekirdekçiler.
28-12-2017 23:03
jojo Bu Guduric'ten ümit kestim bugün ben. Trakyalı rumuzuyla yazan bir arkadaş vardı, sürekli bir şekilde Guduric'e 1 milyon euro buy out ödenmesinin doğru olmadığını belirtiyordu. Arkadaşım, sanırım şu an sen haklısın ve galiba gelecekte de haklı olacaksın. Kalinicinki gibi bir gelişme kaydetmesi imkansız Guduric'in. Çok savruk bir oyuncu, şutu güvenilir değil, savunması da öyle, çok fazla basit top kaybı yapıyor ve birebir adam eksiltme özelliği de eh işte türünden. Obra Guduric tercihinde yanıldı bence ki Obra, bilindiği gibi, kredisi açık ara en yüksek hocadır. Derler ya o kadar kusur kadı kızında da olur. Ara sıra, Bennett, Sekulic, Guduric gibi kumaşı pek de iyi olmayan veya düpedüz defolu basketbolcular olabilir. Geçen yıl kafa kafaya giden maçların son anlarını iyi oynardık genelde. Bu sene Malaga, Oli, Pana ve Real maçında bunu başaramadık, sadece CSKA maçında son topu degerlendirdik ama o da büyük ölçüde şanstı. Bogdan ve Ekpe'nin yeri dolmadı, bu çok açık.
28-12-2017 23:03
Ozan Doncic moncicde değil bu takımın bu sene başarısız olmasının ve bu maçı kaybetmesinin sebebi kombineli taraftarlardır nereden nereye sezon içinde evde maç kaybettirmeyen seyirci gitti yerine parasıyla çekirdek çitleyen tiyatro seyircisi geldi.Yok bu şekilde gidecekse bu seyirciden kurtulacaksak kaybedelim sezonuda kaybedelim ruhsuz bir salon ve ruhsuz bir oyun görmekten sıkıldım
28-12-2017 22:59
alper guduric ve thompsonın hala takıma girememesinden kaynaklanan bir mağlubiyet daha. obradovic hala onları adapte ederek maçı kazanmaya çalışıyor. ama gelmeleri beklenen seviyenin altında kaldılar.
28-12-2017 22:58
demir karar verme zamani geldi sayin obradovic...bakin zalgiris bukadar iyi oynamasina ragmen takimini beno udrih ile güclendirdi. dixon eski gücünde degil...sakatliktan cikali 4 hafta oldu. vesely pota altinda yalniz kaliyor. thompson bugün hucumda iyi olsada savunmada koca bir kara delik. melli, guduric ve hatdaha wannamaker beklenenin cok altinda. karar vakti geldi...
28-12-2017 22:55
demir karar verme zamani geldi sayin obradovic...bakin zalgiris bukadar iyi oynamasina ragmen takimini beno udrih ile güclendirdi. dixon eski gücünde degil...sakatliktan cikali 4 hafta oldu. vesely pota altinda yalniz kaliyor. thompson bugün hucumda iyi olsada savunmada koca bir kara delik. melli, guduric ve hatdaha wannamaker beklenenin cok altinda. karar vakti geldi...
28-12-2017 22:55
Direkt Fenerbahçe euroleague in sıradan bir takımıdır. Bubtakımıngökleee çıkaran zihniyette ti arkadaşlar kendi sahamızda kazandığımız kupayı bir şey sanıyorlar halbuki bubsene F4 bile yapmamız mucize olur. Şunubkafanıza sokun bu ligde bizden daha iyi takımlar ve kötü takımlar var. Bu takım. Ortalama takımdır. Niyemi çünkü bu takım bi çocuk olan doncicten 20 sayı yemiş ve hüsrana uğramıştır. Bu çocuğun karşısında Udoh varken hatırlayın yerden kalkamıyordu. Onun için ne bu takımdan ne Obra dan bişey beklemeyin nisana kadar. Çünkü takımın iskeleti Udoh Bogi Ve Sennis Rıdman Kalinic yok . bu 3 ü geçen senenin en iyi 4 oyuncusuydu fb nin ..HE umut varmı ? Ben nisanın sonunda ki form grafiğine bakıcam
28-12-2017 22:55
demedi demeyin Datome, Kalinic ve Sloukas takımın omurgası, Kalinic yokluğu dengeleri bozuyor, Guduric önümüzdeki sezonlara hazırlanıyor gibi, bu sene F4 zor gibi, sonra demedi demeyin
28-12-2017 22:54
selim Olympiacos, Zalgiris ve Real Madrid... Bu üç takım da Fenerbahçe'nin bu yıl Play-off'da muhtemel rakiplerinden... Ve Fenerbahçe bu üçüne de evinde yenildi! Geçen hafta yine muhtemel Play-off rakiplerinden Maccabi'ye yenilmiş olması da anımsanırsa, Fener'de işlerin yolunda gitmediği açık... FB, şu anda Avrupa şampiyonu... Bu yıl başka bir takım şampiyonluğu alana kadar da bu ünvana sahip... Geçen yılki kadrodan 2 oyuncu gitti, 3 yeni oyuncu geldi. Yani takımda köklü bir değişim olduğu söylenemez. Bütün bunlara rağmen FB, bir ŞAMPİYON gibi oynamıyor. Dilerim ileride kendi sahasındaki bu yenilgiler için çok daha fazla üzülmek durumunda kalmaz Fenerbahçe...
28-12-2017 22:52
Ersöz Bu kılıksız veselly bu takımda olduğu sürece fb çok maç kaybeder.dikkat edin arkadaşlar maçın başından sonuna kadar karşı takımın oyuncuları ile didişti.bu arada doncic çok iyi bir oyuncu ama çok agresif bu genç yaşı ile bu agresiflik ilerde ona çok şey kaybetirir.
28-12-2017 22:52
malesef malesef bu yıl fenerbahçe için hayalkırıklıgı...bugün dansöz jason iyi oynadı ama bu takımda çok eksik var...soruyorum neden sinan bugün oynamadı...eyyyyyy obra vatandaşın bugün sana basketbol adına ne verdi..guduricten bahsediyorum...ama obra bey sinana 2 dakika süre vermekten aciz....iddia ediyorum sinan güler guduricten 10 gömlek fazla büyük...bu takım bu sene kötü...umarım düzelir
28-12-2017 22:50
Cemil Kaç tane yıldızı eksik Madrid karşısında 3.kez kendi sahasında mağlup oluyor bu takım. Bu sene işler hiç de iyi gitmiyor. Acil takviye şart. Tahminim ilk sekize zor girer bu oyunla.
28-12-2017 22:50
KupaBeyi Geçen sezon Real Madrid, Maccabi Tel Aviv, Olympıakos,CSka Moskova gibi "EKOL" Takımların kötü olduğu bir seneyi fırsat bilerek hakemlerinde desteği ile "ŞİRKET" Takımı F.DoğuşSpor şampiyon olmuştu.. Sırf şirket zarar etmesin diye "TESADÜFEN" şampiyon yapılmışlardı.. Şirket zarar ederse Eurolig'e nasıl para aktaracaklar değil mi ? Her neyse Ekol takım Real Madrid bugü paranın gücünüde yenmiş oldu..
28-12-2017 22:49
Güngör Net bir şekilde kötüyüz. Bireysel olarak kötüyüz. Hücum edemiyoruz. Kötü bir Madrid e yenildik
28-12-2017 22:48
Karayılan Guduriç i , nerden bulup getirmiş zelko, çok mu aramış,
28-12-2017 22:47

Yorum Yazın