Angelopoulos: Belgrad'ta böyle olmayacak
22.05.2017 - 11:47

Olympiacos’un sahiplerinden Giorgios ve Panagiotis Angelopoulos mağlubiyetten sonra açıklamalarda bulundu;



Giorgios Angelopoulos: Takım buraya kadar gelebildiği için çok gururluyum. Oyuncularımızı soyunma odasında kutladık, bu bir spor sonuçta, kazanmak da var kaybetmek de. Bu mağlubiyet Olympiacos’un Avrupa’da en büyük 10 kulüpten biri olduğunu değiştirmiyor.

Panagiotis Angelopoulos: Bugün finalin şartları çok zorlayıcıydı, tribünün %80’i Fenerbahçe taraftarıydı. Önümüzdeki sene Sırbistan’da böyle olmayacak. 7 senede 5.finalimiz, en güçsüz takım olarak görülürken finale yükseldik. Rakibimiz kendi ülkesinde tribünde 13.000 taraftara sahip olsa da takımda oynayan Türk oyuncu ve Türk koç yoktu. Biz Yunanistan takımıyız, Yunan oyuncularımız ve Yunan koçumuz var. Onların sayısını da azaltmayacağız. Geçmişte yaptıklarımızı tekrarlayacağız, yüksek takım kimyası, düşük takım bütçesi ve en iyisini yapmak. Şartlar bizim karşımızdaydı, CSKA karşısında yani 45 milyon euro karşısında kazandık ancak 13.000 Türk karşısında kaybettik.

Yorumlar


Gokyuzu Yaf yorumları aşağıdan yukarıya doğru okuyordum; klasik atışmalar falan derken en üstlere geldim bi baktımki kingjames kardeşim yerli beş konulu bir yazı yazmış....yaf allah razı olsun kinjames kardeşim uzun zamandır bu kadar gülmemiştim,Allah'ta sni güldürsünnnn
24-05-2017 12:15
rim @KingJames Kulüp başkanı da Sipeys Cem olsun. Yemin ediyorum Angelopoulos kardeşleri babaları bile böyle savunmamıştır. George Santayana'nın güzel bir sözü vardır fanatizmle ilgili: "Fanatik, amacını unuttuğunda, çabasını iki katına çıkarandır" diye. Aşağıda kendilerini 100 satır Angelopoulos savunması yazarken bulmuş GS'liler var :)
23-05-2017 20:16
rim Space Jam, üstün körü bildiklerinle "bilgi" vermeye çalışıyorsun insanlara, bir de "bilgi sahibi olmadan" diyorsun. Spanoulis, NBA'de başarısız olduğu için değil, ailevi sebeplerden dolayı Yunanistan'a döndü. Hatta Rockets bırakmak istememiş, sorun yaşamıştı (http://www.chron.com/sports/rockets/article/Spanoulis-says-he-won-t-return-to-play-for-Rockets-1618141.php). Angelopoulos kardeşler babadan zengindir, hiçbir zaman para sıkıntısı çekmezler, ama Yunanistan ekonomik krizdeyken, bir sene önce kurdukları yıldızlar karması çeyrek finalde EL'den elenmişken, ertesi sene şampiyonluğu planlayarak bütçeyi küçülttüklerine kendilerini bile inandıramazsın, gene boş laf. Baba parasıyla şov yapan Angelo'ları öveceğine, tırnaklarıyla kazıyıp bu organizasyonu yaratan Türk Aziz Yıldırım'ı tebrik et, büyük Türk milliyetçisi.
23-05-2017 20:05
Space Jam Yerlilerin basarisizligi tabiki Obradovic'in sucu degil. Adam gorevini yapiyor onun gorevi kupa almak, cok ta iyi yapiyor ve kisilik olarak ta cok ta duzgun bir insan buna kimsenin lafi yok. Turk oyuncu yetistirmek baska bir mesele, bu aziz yildirim'in ve diger takim baskanlarinin, fedarasyonun vs isi, ama bir arkadas ta herkes nba'e gitmiyor yabancilar da bak spanoulis'e takimina sahip cikmismis, felan demis, Spanoulis nba'e gitti ancak basarisiz olup geri dondu. Rahmetli Ugur Mumcu'nun dedigi gibi o kadar cok bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan insan varki, sirf sevdali oldugu renkler bir bransta basarili oldu diye o bransta duayyen zanneden kendini. Neyse bu da guzel FB sayesinde Futbol'dan tatmin olamayan taraftari Basektbol'a kayiyor ve salon ne kadar fanatik olsa da Futbol taraftarinin seviyesini artirmasini bilir :)
23-05-2017 18:12
kingjames Yerli 5 önerim, Sidu, Leons, Kubaşeysi, Mahmut, Moskoflu (Devşirme statüsünde) , hoca olarakta yerli hoca DertBaba.. Hem yerli hem Obra'ya basketbol dersi verecek, Kalinic'e dudak bükecek kalitedeler..
23-05-2017 18:01
Space Jam Milliyetcilik kimsenin tekelinde degildir. Cakma da senin gibi hayatta kendini ifade edebilmek icin bir takima muhtac olan ve sirf takimi basarili diye o spor dali ile ilgili yorum yapan adama derler. Ben takim tutmam basketbol hayraniyim, tum FB takimi buyuk is basarmistir ve de bu basari ile tum taraftar gurur duymalidir. Ancak basari Turkiye'nin basarisi degildir sadece FB'nin basarisidir. Sadece kendini milliyetci yada Turk zanneden FB yada GS yada BJK fark etmez taraftarina sozum once yurttas olmayi becermeleri sonra da taraftar olmalaridir. Ayiptir. Nefretten beslenen baskanninizin pesinde ayni karakterde insanlar olmaya basladiniz bir gun kavga edecek kimse bulamayinca ne yapacaksiniz, kendinize duseceksiniz. Kendinize gelin ve edebinizle basarinizi kutlayin oraya buraya da cakma makma gibi laflkar etmeyin ayiptir.
23-05-2017 17:03
Space Jam Hep dikkatten kacan bir nokta var o da Olympiacos'un parasiz oldugu palavrasi. Bu dogru degil, yunan ekonomisi ile lakasi yok Olympiacos'un, takimin sahipleri tanker gemisi armatoru Arcadia'nin sahibi Angelopoulos kardesler yani bu adamlarin isleri tamamen milletler arasi, ancak anlayis olarak (ozellikle irvkovic sonrasi) uzun suredir dusuk butce ve yunan ekolunu sistem olarak benimsedikleri icin siz yunan ekonomisi ile karistiriyorsunuz. Bosuna sallamayin kisacasi.
23-05-2017 16:53
rim Ya Ömer Faruk'a şans verildi, 4 numarada kazanılmak istendi, "geleceğimizi senin üzerine kuralım, 5 senelik imza at" dendi. NBA'e gideceğim dedi, buradaki FB kompleksi olan tayfa destek çıktı, "Git evladım, hakkın" diye. Anlayın artık dertleri ne, naif yaklaşıyorsunuz. Kalinic, Bogdanovic, Bjelica, Udoh, Vesely FB'de nasıl parladı herkes gördü, aynısını Ömer de yapabilirdi. Türk oyuncuları da düşünmüyorlar, mesele FB kompleksinden, FB'yi aşağı çekme arzusundan başka bir şey d-e-ğ-i-l. Futbolda neler yaptıklarını gördünüz bu uğurda, saf olmayın.
23-05-2017 16:31
rim Siz, FB'ye karşı kimlere sahip çıktınız, Angelo'lara mı çıkmayacaksınız. Slogandan oldular, beyler, bu arkadaşları hoş görün. Tıraş edilmiş aslan gibiler şu an, büyük bir kimlik bunalımı yaşıyorlar. "Koltuktan psikiyatr" olarak size durumu anlatmaya çalışayım. Şimdi bu arkadaşlar uzunca bir süre "Tarihi biz yazarız", "Avrupa fatihi" gibi sloganlarla yaşadıkları için yeni hakikat ile yüzleşmekte sıkıntı çekiyorlar. Psikolojik savunma mekanizması devreye giriyor ve hakikatin bu olamayacağına dair zihni iknaya çalışıyor. Birkaç senedir, FB'nin finallerde kaybetmesi ile "Avrupa'ya açılan pencere" sloganının ellerinden gittiğini kendilerine unutturmaya çalıştılar. Şimdi diğer sloganlar da gittiği için farklı savunma mekanizmaları geliştiriyor "beyin". Olay bundan ibaret, fazla takılmayın. Tabi uzun vadede sadece FB'nin değil, Türk basketbolunun amacı üst seviye yerli oyuncu olmalı. O ayrı konu, bu arkadaşların derdi o değil ama.
23-05-2017 16:06
TogiMann Yunan başkan kendi çapında konuşmuş, bunun için birbirimize düşmeye gerek yok. Türk oyuncularda kumaş belli, kompleks yapmaya gerek yok, zaten Eurobasket'te ÇF ya da YF oynarsak, bu oyuncuların önünü kulüplerde kimse kesmez, madem çok iyiler Eylül'de hodri meydan. Efes'in yıllardır para ile bile yapamadığını Fener yaptı ve bir Türk kulübü olarak süreci doğru yönetti. Buradaki başarı tamamen Türk kulübünün başarısıdır, Obradovic bile kimse sormadan defalarca bunu belirtti. Ben Fenerli değilim, basketbol severim, Türk yok diye gocunmam, bizim oyuncularımız da gitsin Avrupa'da oynasın, buna engel yok, geçmişte örnekleri var.
23-05-2017 15:54
elit 4 numara barış hersek Takımlara da kızmak yersiz. Elde malzeme yok yani. Kimi oynatacaksın sorusuna verilecek cevap da yok. Bana göre Fenerbahçe'de Barış Hersek dışında kaliteli yerli de yok. Berk ile, Melih ile bu işler olmaz. Sorun altyapılarda...
23-05-2017 15:07
faller fecmiste yerlilere sans verdik de ne oldu? hepsi firsat bulup takimi yari yolda birakircasina nba'e kacmadi mi? takimina bir lull gibi bir spanoulis gibi sahip cikan yerlimiz var da biz oynatmiyoruz sanki. melih amigoluktan firsat bulup savunmasini gelistirse zaten obra ona takimi gozu kapali emanet eder.
23-05-2017 12:43
mvp aday adayı fitipaldo fenerbahcenin oyunculari marsli mi? bu neyin asagilik kompleksidir? yenerken her sey cok guzel ama yenilince haksiz rekabet o bu... ulkemizde buna sarilanlarin da genel olarak tuttuklari takima bakinca destekleyici yorumlarin maksadini anlamak daha kolay hale geliyor. obra ne yapsin printezis'e karsi sirf sizin gonlunuz olsun diye baris hersek'i mi oynatsin finalde? sen adamin eline malzeme sunama, ama sonra gel bana ziyafet cektir de. guzel kafaymis valla...hayrini gorun.
23-05-2017 12:40
bull lafa bak ya turkiyenin basarisi degilmis... son zamanlarda turkiye'nin tanitimini bu kadar iyi yapan baska bir deger var mi guzel kardesim onu de sen bi hele... acik acik fener kuayi aldi kederimden mahvoldum diyemeyen adamlarin tek dayanagi bu olmus. hayir ben dizi bir kac sene sonra gorecegim asil. cunku bu takima oyle ya da biyle yerli katkisi da helmeye baslayacak ve o zaman siz bambaska bahanelerle fenerin basarisina camur atmaya devam edeceksiniz buna adim gibi de eminim. cakma milliyetcilik biyle bir sey sonucta!
23-05-2017 12:33
BUD doğru şeyi, doğru zamanda ve doğru şekilde yapmak konusunda sorunlu bir toplumuz. bugün fenerbahçe'nin avrupa'nın en büyük basketbol kupasını kazanmasını kutlama günüdür. kulüplerin değil federasyonun/devletin kontrolünde oluşturulması gereken "orta ve uzun vadeli yerli oyuncu yetiştirme" planlarını sadece fenerbahçe'nin, efes'in veya galatasaray'ın yapmasını beklemek saçmalıktır. kulüpler başarı için vardır. daha önce de yazdığım gibi ne zaman ülkece başarıya doyarız, o zaman yerli oyuncu yetiştirmek için birkaç seneyi kaybetmeyi göze alırız. buradaki "seviyeli" yorumculara sorarım: sizin takımınızın gelecek yıl avrupa'da 1-2 az süre alan yerli oyunculu kadrosuyla kupa kazanmasına razı mısınız? bence çoğunluğun yanıtı evet olacaktır.
23-05-2017 11:58
Sidu Sakin ol sampiyon, en son sozu soyleyecegim diye okuma ve anlama bolumunu es geciyorsun. Avrupa Sampiyonu oldun, ufkun hala mahalli, spor arenasinda herkes tribun goygoyu yapiyor saniyorsun.
23-05-2017 11:55
Ertan Ürkmez Neyi ispatlamaya uğraşıyorsunuz? Bu tartışma Fenerbahçe Türk takımı değildire kadar gider. Söz konusu olayı sahiplenmemek bu şampiyonluğa sevinmemek hatta bu şampiyonluğu küçümsemek ve üzülmek bir tercihtir, demokratik bir haktır. Fakat hiçbirisi Fenerbahçe nin Avrupa şampiyonu olduğu gerçeğini değiştirmez. Gidin yüzde bin saf ari Türk ırkından oluşan oyuncularla oynayan bir takım bulun onu izleyin. Sanki yukarıda saydığınız diğer kulüp başarıları tamamıyla Türk oyunculardan oluşan takımlarla alındı. Türklüğü ile gurur duyduğunuz birçok milli takım oyuncusu dahi Almanların elinde yetişti. Kandırmayın kendinizi.
23-05-2017 10:38
BoyalıKuş Fenerbahçe yi tebrik ediyorum, bu kupanın Türkiye ye gelmesi kesinlikle tarihi bir olaydır. Ama şapkamızı önümüze koyup düşünmemiz de gerekli. Adamların doğru söylediğini görmemiz lazım. Şu altyapı ve eğitim meselesi ülkede bir an önce çözülmeli. Yoksa başarılar saman alevi gibi oluyor. Yunan basketbolu her zaman ekolünü korudu ve başarılı oldu. Bizde de potansiyel var ama kafaların değişmesi şart. İskeletini Türk oyuncuların oluşturduğu ve başında Türk antrenör olan bir takımla başarılı olmak daha fazla keyif vermez mi? Bu ırkçılık değil...
23-05-2017 10:10
emirt Duygusal ve fanatik yorumları bir kenara bırakıp, bu kulüplerin aynı zamanda borsaya açık şirketler olduğunu hatırlatayım. Tabiki de adamın çıkıp, ezdiler bizi, çatır çatır aldılar kupayı demesini bekleyemezsiniz. Yaptığı her açıklama ve görüş bildirimi ile borsa değeri ve şirket karlılığının arkasında durmaya çalışıyorlar. Benzeri durum Anadolu Efes'in tebrik mesajında da var. Diğer türlü tüm gerçeği en yalın haliyle vermek sadece basketbolseverin hoşuna gidecek bir amatörlük olurdu.
23-05-2017 09:36
Efsaneler Ölmez Başkan her şeye rağmen tebrik edebilmeliydi. Ama bu söylediklerinin doğru olduğunu gölgelememelidir. Yunan koç ve oyuncuların yanında doğru seçilmiş yabancılarla yüksek bir takım kimyası ve kazanma ruhu takıma işlemiş durumdadır. Yıllardır özellikle Efes'in Koraç kupası sonrası harcayıp da bulamadığı nokta budur... İlk beş oynayabilecek en az 3-4 Türk oyuncun etrafında kurulacak takım ile ruh ve başarı gelecektir. Takım kimyası ve karakterini sadece para için oynayan oyuncular ile elde edemezsiniz...
23-05-2017 09:22
Sidu Eczacibasi ve Vakifbank ilk Avrupa Kupalarini Bursa'da duzenlenen organizasyonlarda almisti, erkek basketbol milli takimi da Avrupa ve Dunya ikinciliklerini Turkiye'de kazandi. Son 7 senede 5 final oynayan takimin gelecek sene de F4'te yer almasi buyuk supriz sayilmaz, 8 yabanci oyuncuyla sampiyonlugun geldigini de inkar etmezsiniz artik. Bahane yok, hazimsizlik yok, yerinde tesbitler, dosenmeyin hemen
23-05-2017 07:49
glide çok doğu konuşmuş olympiakos 70 sayı farkla yenilseydi bile finale çıkarak ülkesine yaptığı katkı fbnin kazanarak türkiyeye yaptığı katkıdan bin kat fazla. bu başarı türkiyeye değil sadece fbye aittir. eurolig şampiyonu bizde ama milli takımımız avrupada ilk 10a girmeye oynuyor bu bi gerçek.
23-05-2017 01:42
Ertan Ürkmez Oyuncuların hangi milletten oluşu tartışmaları ari ırk anlayışına kadar gider. Sanırım 2001 yılıydı Panathinaikos final maçında İbrahim Kutluay'ın skorer oyunuyla Bologna yı Bologna da yenerek şampiyon olmuştu. Bizde de Sloukas var. Bu işin güzelliği bu. Bunlar için başarıda kıstas Yunan oyuncu oynatmaksa bizde de var. 2017 yılına gelinmiş hala millet İstanbul Konstantinepolis tartışmaları. Ege'nin iki tarafı da her zaman olduğu gibi aklını yitirmiş. Adamların otelinin basılması ve taraftarlarından birinin bıçaklanması da bizim ayıbımızdı. İnsanoğlu bu hastalıktan kurtulamayacak sanırım. İlle de Türk oyuncu diye tutturanlar Türkiye ligini izlesin diyeceğim ama orada yabancılarla dolu. Kalite yabancılarla artıyor. Bu seviyelere yabancılarla gelebiliyorsunuz. Tembel milletiz oyuncularımız da tembel maalesef...
22-05-2017 23:24
hasan Mağlubiyetin verdiği bir acıyla hezeyanlar dolu bir açıklama.Obradoviç'in dediği gibi ben oyuncumun pasaportuna bakmıyorum.Kim hakederse o formayı giyer.Neticede bu milli takım şampiyonası değil.20 seneyi aşkındır Yunan takımları 8-10 yabancı ile ve de nerdeyse Avrupa'da oynayabilecek en kaliteli yabancı oyuncularla oynadılar.Son bir kaç yıldır ekonomik sebeplerle ister istemez kadroları daraltarak ve yerli oyunculara dönerek oynadılar.Neticede Pao değilsede Olympiakos başarılı oldu.Bir takımın başarılı olması yerli yabancı oyuncu veya çok para harcamasına değil kenetlenmesine ve bir ekip ruhu ile hareket etmesine bağlıdır.Neticede Fenerbahçe Obradoviç'ten önce nerdeyse 30 milyon Euro'luk takımlar kurmasına rağmen Çeyrek finalin kıyısından geçmiyor Siena'lardan 40 sayı fark yiyordu.Üstelik takımın yerli oyuncularının neredeyse tamamı milli takım forması giyiyordu.Obradoviç'le daha mütevazi bir bütçeyle hayal bile edilemeyen başarılar geldi.Kısacası böyle hezeyanlar ve bahaneler boşuna.
22-05-2017 22:42
rim @Base Ne kadar çok safsata dönüyor, ne kadar çok konu saptırıyorsunuz. Saygısızlığı yapan Fenerbahçe mi? Evet sporda bugün önemli ve bugün Fenerbahçe Euroleague şampiyonu. Rakibini tebrik edeceksin o halde, analiz kasmayacaksın. Geçmişte yaşamayacaksın, ama geçmişi de unutmayacaksın. "Biz şöyleyiz, onlar böyle" diye saygısızlık yaparsa bir kulüp başkanı, ona geçmişi hatırlatırlar tabi. Bugün de bir gün geçmiş olacak.
22-05-2017 21:30
suat real'i zamaninda kendi evinde yenip sampiyon olmus takimsiniz be angelopoulos. fener daha iyi oynadi ve kazandi demek cok mu zor? valla yakismiyor boyle bahanelerin ardina siginmak...
22-05-2017 20:42
winslow Fanatik olmanın psikolojisi hep aynı, saçmalamak. Milli takımlar mı oynuyor, ne oluyor? O zaman gelecek yıl full Yunan takım kurun, gelin.Ha bi de kendi milli takımındaki 2 siyahi basketbolcuya ne diyor acaba, ha tabii onlar dededen Yunan di mi?..
22-05-2017 18:01
OAKA Oly 90 lı yıllarda bulduğu tüm yugoslav kökenli basketçileri devşirirdi. Nakiç, Tomiç, devşirme olmayan Paspaj tamamı Yugo kökenliydi.
22-05-2017 17:50
OAKA Maccabi şampiyon olurken 10 Amerikalı ile oynardı nerdeyse, takımda en fazla göstermelik 1 veya 2 İsrailli olurdu. Onlara kimsenin lafı yok galiba.
22-05-2017 17:46
OAKA Başkan saçmalamış açıklamaları ile ama OLY nin gençlerinde iş var beyler. Papapetrou, Agravanis , Mantzaris gelecekte çok can yakar.
22-05-2017 17:44
jojo Beyefendi daha şimdiden Belgrad'daki finalin finalisti ilan etmiş kendini. Sen önce önümüzdeki yıl f4 yap, finali kafana takma. Ayrıca 13 bin taraftarın final maçındaki şahane baskısı çok koymuş Angelopoulos'a...
22-05-2017 17:40
Base Adam yanlış bir şey söylememiş ki?.. Geçmişi örnek gösterecekseniz, Fenerbahçe'nin de geçmişte çok paralar harcayıp hüsran yaşadığı pek çok sezon vardı. Sporda dün yoktur, bugün vardır. Ve bugün gelinen noktada adam eleştirisinde haklı. Ayrıca Spanoulis basketbolu bıraksa bile Euroleague seviyesinde bir sürü Yunan basketbolcu var. Printezis, Papa, Mantzaris, Calathes... Bizim bu seviyede kaç tane yerli oyuncumuz var? Yazın Milli takımda kimler oynayacak? Yerinizde olsam Yunanlar için değil, kendimiz için kaygılanırdım.
22-05-2017 16:39
EZD BU ZAFERİ KÜÇÜMSEMEYE ÇALIŞANLAR, AYNADAKİ YANSIMALARININ HİKAYESİNİ BİZE ANLATIYORLAR, SEN KÜÇÜLDÜKÇE BEN BÜYÜYECEĞİM. SENİN GÜCÜN GÜNEŞİ ÖRTEMEZ. BANA ATTIĞIN HER ÇAMUR, FENERBAHÇE DUVARININ SIVASI OLUYOR. YÜROLİG ŞAMPİYONU OLACAĞIZ DEYİP 12. OLANLAR; ARTIK SUSMA ZAMANI, ARTIK BÜKEMEDİĞİN BİLEĞİ ÖPME ZAMANI. TEK BİR GERÇEK VAR ARTIK; 2017 EUROLEAGUE ŞAMPİYONU F E N E R B A H Ç E ' D İ R YA KABUL EDECEKSİN YA DA KABUL EDECEKSİN. GÖLGE ETME BAŞKA İHSAN İSTEMEZ…
22-05-2017 16:30
Ezd Bu zaferi gölgelemeye çalışan FİKİR FAKİRLERİNE iki lafımız olacak. Önce Efes sonra BJK sonra Gs kupa alırken bunun adı ZAFER, Fenerbahçe aldığında GÖLGELİ ZAFER... Naumoski, Dawkins, McCollum NERELİYDİ? Yıllardır bin türlü saçmalıklarınıza katlandık; ARTIK YETER... GÖĞSÜNDE AYYILDIZ TAŞIYAN KANARYALAR VE MUSTAFA KEMAL'İN ASKERLERİ İZMİR MARŞIYLA BİR TARİH YAZMIŞTIR. FENERBAHÇE DÜNYANIN EN BÜYÜK BASKETBOL ORGANİZASYONUDUR. AYNI YIL KADIN VE ERKEKLERDE FİNAL OYNAMA ŞEREFİNE ERİŞMİŞTİR, NBA'Yİ OYUNCULARIYLA DONATMIŞTIR, BİR BASKETBOL KÜLTÜRÜ YARATMIŞ, 7.000 ABONE SATMIŞTIR, BU ÜLKEYE ÜLKER ARENAYI HEDİYE ETMİŞTİR.
22-05-2017 16:30
ballokum Sen önce Belgrad'a gitmeyi garantile de ondan sonra konuşursun, orasının nasıl olacağı hakkında.
22-05-2017 16:24
Direkt Vede şu an eurolegue teki oyuncularımızınarkadında duran onlara kuluplerde coach luk yapan 1 tane adam soyleyin . Hani nerde Kerem Tunceri , Ömer Onan , Harun Erdenay, Mehmet Okur , İbrahim Kutluay , Hidayet Türkoğlu ve diğerleri . Bunlar yönetici olacak seviyede ne eğitimi almışlarda direk tbf yönetici olmuşlar . Bir tane bana coachluk antrenörlük yapan gençlere Furkan Korkmaza Cedi ye tecrübelereimi katıyım daha iyi oyuncu olsunlar türk milli takımına katkı versinler diyen birisi varmı .Geçenlerde hangi oyuncuyu devşirme yapsak diyordu AKA ''HEDO '' YA BEN BU İNSANLARA Bİ TARAFIMLA GÜLÜYORUM .Ondan sonra neden hiçtürk basketçi yetişmiyor diye sormayın .Sorarsanız size körmüsünüz derim .
22-05-2017 16:07
Ernur.... Yıldızlar topluluğu Olimpiakosa , Montepaschi tarihi farktan sonra nal toplatmıştı ve o kadro dağılmak zorunda kaldı. Sonrasında gelen kriz ile mecburen strateji değiştirdiler, şimdide gelmiş bırbır, zırzır züğürt tesellisi yapıyorlar. Seneye bu kadar başarılı olabilecekler mi , göreceğiz.
22-05-2017 16:04
pusat oly'deki yerli yatırımı daha ziyade kültürleri sayesinde bu düzeyde verimlilik sağladı. fenerbahçe'de de işin kültür tarafı 3 senedir süregelen f4 başarısı ve bu seneki şampiyonlukla bereber iyi bir seviyeye geldi. evet şimdi sırada bu kültürle yoğrulacak elit potansiyelli genç-yerli oyuncular üretmek var ise, bana göre bu oyuncuların mental gelişimi adına altyapı kadrolarında bir zihniyet değişimine gidilmesi şarttır. bilhassa daha a takım seviyesine bile gelemeden ne oluyor da hepsinde birer lebron james egosu oluşuyor bunun üzerinde durulmalı. sen kendi ülkendeki forma rekabetini görüp küstüm oynamıyorum diyorsun fakat bir yandan da nba adına hayaller kuruyorsun. bu kafada olduktan sonra yeteneğin olsa kaç yazar? ben süperim ama bana burada şans verilmiyor diyip ncaa'e kaçanları da görüyoruz.diyorum ya, bu zihniyet ilk olarak altyapı seviyesinde önlenmeli ki bizler de zamanında obra önderliğiyle parlayan yunan efsaneleri gibi efsane yerli oyuncularına sahip olabilelim.
22-05-2017 15:57
Yorum Bir de bunları bizimkiler saf saf alkışlarlar CSKA maçında... Yunanların çoğu genelde böyle, nasıl Türklere bel altı vurarım derdindeler...
22-05-2017 15:22
ballokum Spa'dan sonrası Sloukas; o da FB'de ama bir Spa değil o. CSKA maçını bir zamanlar kendi oyuncuları olan Teo sayesinde aldılar. Bir de yunan koç İtidus. Efes doğru dürüst oynasaydı Oly F4'e çıkamazdı bile.
22-05-2017 15:11
ERSÖZ Vatandaş,biz FB'ye değil 13.000 kişiye yenildik demiş.Evet OLY'nin kilit isimleri hep yunanlı ve o hırs ve ruh sayesinde buralara kadar geldiler.Ama şu bir gerçekki hepsinin yaşları ilerledi belki 3 veya 4 yıl içinde çoğu oynayamayacak.Çünkü onların alt yapısından da oyuncu yetişmiyor.Şu bir gerçekki Efes ve FB'nin ivedilikle alt yapıya da önem vermeleri arz ediyor.
22-05-2017 15:07
hakan ülke batak para yok iyi yabancılara para veremiyoruz demiyoda .teodosiç antic gordon hines la şampiyon olurken başka ülkenin takımıydılar heralde
22-05-2017 15:03
hakan ülke batak para yok iyi yabancılara para veremiyoruz demiyoda .teodosiç antic gordon hines la şampiyon olurken başka ülkenin takımıydılar heralde
22-05-2017 15:03
Hasan Gencer Evet olmayacak ! Çünkü seneye Belgrad'da olmayacaksınız. Seneye Belgrad'da sizin yerinize Pao, Barca veya Maccabi olacak. Bu sene uzun sürecek çöküşe girdiniz.
22-05-2017 14:57
Space Jam D. Wilkins, Yannakis oyun kurucu oldugu zamanda Pana'nin Vrankovic ile iki yabancisindan biriydi, Olimpiacos'ta hic oynamadi. Barça ile final oynayip almislardi kupayi. Ama unuttugunuz bir konu var bu oyuncular hep geldi ama takimin cogunlugu gene Yunan idi. Kimse 1, 2 gercekten cok iyi yabanci oyuncuya bir sey demiyorki. Mesele bir Turk takimi dusunun tek 1 tane bile Turk oyuncusu olmamasi. Rakipte ise Spanoulis, Printesiz, Mantzaris, Papanikolau, Agrevanis, Papapetrou ana rotasyona katilan en az 6 yerli oyuncu var. Konu bu...onlarda da var tabi yabanci oyuncu. Ha bir de onlarin bir lejyoneri de sen de oynuyor. Finalde 7 Yunan oyuncu ana rotasyonda kisacasi... Mesele bu. Yoksa tebrikeler FB ve FB taraftari cok ama cok buyuk basari buna kimsenin lafi yok.
22-05-2017 14:48
ozan ulan senelerce josh childrenslarla kleizalarla won waferlarla oynadınız oynadınız tonla paralar harcadınız hiç bir başarı yaklayamadınız sonra paranız bitti küçülmeye gittiniz sonra bunu isteyerek yapmış gibi konuşmayın
22-05-2017 14:41
BUD gelelim yerli oyuncu muhabbetine. biz de isteriz bogdan, ekpe gibi Türk oyuncu çıkarmayı. ama ülkece yerli oyuncu yetiştirememe sıkıntısını sadece fenerbahçe'ye mal etmeye çalışan bir güruh var. arkadaş, sen sporun çeşitli dallarında onlarca kez avrupa şampiyonluğu kazanmış olsan bunu sorgulamanı anlayabilirim ama durum öyle değil. şampiyonluklara aç ve muhtaç bir ülkeyiz. önce buna biraz doymamız gerek. sonra gerekirse birkaç seneyi gözden çıkarıp orta vadeli planlarla yerli oyunculara dönebiliriz.
22-05-2017 14:16
Space Jam DeMar DeRozan'a 100% katiliyorum. Dun aksam Levent Topsakal da ayni seyi dedi, keske finalde eleneydik ama ayni Olympiacos gibi ana iskeletimiz kendi oyuncularimizdan olussaydi...
22-05-2017 14:16
Space Jam Ayni takim sozde kaptani Melih gibi aciklamalar. O da 1sn dahi oynamadan (tum play off serisi dahil) kupayi soyle aldik boyle yaptik diye tv roportajlari veriyor. Yani Rivers varken de takimin iskeleti Yunan'di, Teodosic varken de, Ivrkovic kocken de. Yunanli abi hakli tezinde; ama FB basketbol takimi cok ama cok buyuk bir is basardi bu da yadsinamayacak bir gercek. Tum FB taraftari sonuna kadar gururlanmali ama konunun Turk basketbolunun basarisi gibi lanse edilmesi yanlis. Basari FB ve ekibinin, hatta Melih o kupayi kaldirirken Melih ve Turk basketbolcular adina uzuldum. Ben olsam gurur yapar otururdum bir kosede. Malzemeci daha cok katki vermistir takima.
22-05-2017 14:14
rim @Tamer Dominique Wilkins, 20 sene kadar önce Panathinaikos'a transfer olmuştu. O da o zaman için büyük bir transferdi. Senin kastettiğin Josh Childress sanırım, o da rekor bir meblağa gitmişti Olympiakos'a, ne lig ne de EL kazanamadan NBA'e döndü.
22-05-2017 14:13
Birol Şimdi aranızda yaşı küçük olanlar ve hatırlamayı istemeyenler haricindeki basketbol severler bilir ki Olimpiakos denilen takım Childres, D.Wilkins, Rivers, Teodosiç gibi yıldızları büyük paralarla transfer etmiş, Avrupanın en fazla para saçan ve verdiğinin karşılığını alamayan ( hep Pana'ya ezildi) kulübüydü. Ne zaman ki Yunan ekonomisi krize girdi, bütçe ufaldı (zamanında harcadıkları ile övünürlerdi) fakir edebiyatı yapmaya başlamışlar. Avrupa da herkes bu laflara bir tarafları ile gülüyor. Yaşı küçük olanların bilgisine , diğer grup kendi çalıp kendi oynasın.
22-05-2017 14:08
BUD yenildiğin zaman rakibini bahanelere sığınmadan, konuyu başka yönlere çekmeden tebrik etmeyi bildiğin zaman ADAM oluyorsun. gereksiz ve yersiz bir açıklama.
22-05-2017 14:06
burak hahaha acısı çıkmamış belli eze eze yenilince züğürt tesellisine başladılar.şampiyon fenerbahçe istanbul yazıyo gerisi hikaye.futbolda realde barçada kaç isponyol var sonuçta ispanyollar şampiyon oldu deniyo.biri buna milli takımlar turnavası değil klup turnuvası olduğunu söylesin ahahaha
22-05-2017 13:48
FB0919 Sayın derozan o halde göksel cedi s.güler k.Sipahi ile kurduğun takımla eurolig şampiyonu ol. Mümkün mü sence? Evet bu arkadaş haklı olabilir ama bu tip jenerasyonlar için önce bır cazibe merkezi yaratmak lazım. Bu da ancak en büyük turnuvalarda her zaman en yukarılarda oynayarak ve şampiyonluklarla sağlanabilir. Bunlar boş sözlerdir. FENERBAHÇE AVRUPA'NIN EN BÜYÜĞÜDÜR
22-05-2017 13:47
DeMar DeRozan adam neyi yanlış demiş fenerbahçede Türk oyuncu yoktu bu kadar bütçe içerisinde 8-9 yabancı ile başarı yakalamak ülke basketboluna sadece popülizm kazandırıyor
22-05-2017 13:26
Tamer Rim' e bir destek de benden. Yanlış hatırlamıyorsam Avrupa Basketbol piyasasının gelmiş geçmiş en büyük kontratlarından biri belki de birincisini Dominiqe Wilkins i alarak yapmışlardı. Ayrıca 2010-11 senesine kadar Avrupa'nın en uçuk kontratlı oyuncuları Oly ve Pana da olurdu. Yunan oyuncuları vardı ama Diamantidis dışındakileri dominant türden değildi, yani o bütçelere sahip olmasalardı, o şampiyonları görmeleri imkansız olurdu. Para suyunu çekti ve geleneksel çirkefleşme politikalarına başladılar. Geçin bunları :)
22-05-2017 13:15
abece Gerçek şu ki nasıl ki Obradovic ve Diamantidis'den sonra Panathinaikos efsanesi son bulduysa Spanoulis'den sonra da Olympiakos efsanesi son bulacak. Yunanlar için kötü haber şu ki en fazla 2 yıl içinde ellerinde basketbol adına övünülülecek bir mazi dışında hiçbir şey kalmaycak.
22-05-2017 13:02
Hakan Cengiz "Yıllarca Pana'yla rekabet edebilmek için haldır haldır harcadık, Teo'lara Ivkovic'lere dünyaları bayıldık ama Yunanistan ekonomik krizde, ülkecek battık, o yüzden özkaynaklara yönelmek zorunda kaldık" diyememiş, sağa sola çamur atmış. Olur öyle. Belgrad'da da tokatlarız, sorun değil.
22-05-2017 13:00
bahadır rim'e katılıyorum. Zamanı'nın Rivers'lı, kadrolarını, yıldızlarla dolu takımlarını hiç görmesek eyvallah diyelim. Gerçekten ezik bir açıklama olmuş. Spanoulis olmasa Finali de göremezlerdi. O yüzden boş konuşmuş Angelopoulos
22-05-2017 12:55
Erol @rim , sana katılıyorum. Güzel özetlemişsin olayı.
22-05-2017 12:45
Serdar Topaloğlu Bir kulüp başkanının tabiiki kendi sporcularını övmesi ve izledikleri politikayı savunması beklenir. Ancak karşı takımı bu kadar küçük görmesi, kısır bir yorum yapması çok yanlış.
22-05-2017 12:29
rim Yunanların sızlanmaları bana hep Türkiye'deki ezeli rakibi hatırlatır. 15 yaşındaki taraftarları bilmiyor olabilir, ama yıldızlar karması kurup rezil olduğunuz sezonları 18 yaş üstü bütün basketbolseverler hatırlıyor. Hatta en çok rezil edenlerden biri de Efes'tir. Olympiakoslular şimdi o günler hiç yaşanmamış gibi atıp tutuyor. Şansınıza iyi bir kimya yakaladınız 2012'de, şansınıza diyorum çünkü ekonomik kriz sonucu zorunlu bir küçülmeydi, hala o rüzgarı sürüyorsunuz. Spanoulis ve Printezis sonrasını göreceğiz, PAO'da Obradoviç sonrası gibi.
22-05-2017 12:15

Yorum Yazın


Tweetlerimiz