Vesely'den JUDO paylaşımı
12.11.2017 - 23:48

Tahincioğlu Basketbol Süper Ligi 6. hafta maçında Darüşşafaka ile karşılaşan Fenerbahçe Doğuş cephesinde, maça Jan Vesely - Doğuş Özdemiroğlu gerginliği damgasını vurmuştu.

İki oyuncu birbirlerinin üzerine düşerken, yaşanan gerilim sonucu Jan Vesely diskalifiye edilmişti. Çek yıldız paylaştığı Instagram hikayesinde yaşanan pozisyona Judo benzetmesinde bulundu.

 

Yorumlar


Ozan Selim sen fenerli değilsin kardes sanane takıma zarar vermesinden biz fenerbahce taraftari veselynin arkasindayiz sana laf düşmez.lig maçını kaybedelim hiç önemli değil maç kaybetmek gurursuz olmaktan önemli değil tetikçilik karşısında vesely cevabı verdi.Adam gelcek veselynin kolunu kıracak uc beş maç oynamayacak ee sonuc birinin spor hayatı biticek biri üç maç oynamayacak yok öyle bir dünya
13-11-2017 20:57
obrakadavra doğuş oyuncu bile olamaz veslj yanında dua etmeli onun gibi biriyle bu ligde oynadığına.bence imza bile istemeliydi
13-11-2017 20:17
kingslayer Feneri hiç sevmem ama Doğuş'un yaptığı çok ayıp. Resmen adamın kolunu kırmaya çalışmış. Yüzü de yere vurmuş. Kanın vücutta raks ettiği bir anda verdiği tepki gayet normal. Üzücü olan hakemlerin olayı saçma değerlendiriş şekli. Türk oyuncuya yorum bile yapamıyorum. Bence utanmalı.
13-11-2017 18:56
Fairplay Basketbolun rakipsiz en iyi oyuncularından birine başlatılan kim bilir kaçıncı karalama bu? Onunla sahada mücadele edemeyenler idam sehpasını kurmuş bile. Sana bir tavsiyem var looser. Bu kadar basketbolu biliyorsan git yerlerde sürünen kendi takımını kurtar, senin çamurun yıkılmaz Fenerbahçe duvarına harç oluyor, basketbol adına bunun dışında yaptığın herhangi bir şey de yok.
13-11-2017 17:44
samil basayev Doğuş haklı demiyorum ama kimse bana vesely'i savunmasın geçen seneki giresun, tofaş ve dixon'ın kafa attığı daçka maçları başta olmak üzere bir çok maçta bu adamın buna benzer çok vukuatı var ve ilk defa cezalandırılabildi!
13-11-2017 13:14
nomad İnsanlık dışı, çok ağır sakatlıklara neden olabilecek bir faul. Hakemin karşılıklı faul kararı skandal. Vesely tepkisinde sonuna kadar haklı ama tepki tarzı hatalı. Hakemin diskalifiye kararı doğru. Her şeye rağmen böylesine güzel bir takımın bu tür haberlerle medyada yer alması üzücü.
13-11-2017 13:13
selim Şu habere yorum yazan herkesin öncelikle şapkayı önüne koyup yanıtlaması gereken soru şudur: Bir basketbol oyuncusu nasıl tepki gösterir? Diyelim ki kendisine faul yapıldı, hem de kasti faul, hem de çok sert bir faul... Bu hareketin cezasını kim verecek? Bu durumda faule maruz kalan oyuncunun rakip oyuncuyu darp etmesi, ona fiilen saldırmasını TEPKİ göstermek diye makul karşılayabilir miyiz? Fanatik taraftarlığı bırakın da bu konuda soğukkkanlı bir şekilde düşünün önce... Aziz Yıldırım tribünde birilerini tokatlasın, Vesely sahada tepki göstermek adına birilerini itip kaksın... Eee sonra? Kimse, Doğuş'un yaptıkları doğruydu demiyor! Ama Vesely'nin yaptığı hem basketbol adına hem de takımına zarar vermek adına YANLIŞTI. Bu kadar açık bir gerçeği anlamak bu kadar zor mu?
13-11-2017 13:12
Beyaz gölge Geçen sezonki EL maçını hatırlayın ! Bu seferde Wilbaken rol almış ve Vesely i PROVAKE edip oyundan attırmıştı ! Bu maçtada yine aynı oyun oynandı ! Tabi Wibaken yerine çaylak Doğuş seçildi bu sefer ! Çaylak Doğuş daha sonra Thomson ıda provake etmek istedi ama başaramadı ! Bu oyunları oyuncuların kendilerinin oarganize etmesi mümkün değil,teknik kadrodan akıl aldıkları büyük ihtimal ! Ama zavallı hakemler pozisyonu izlemedi bile ! Dirak faturayı Vesely e çıkardı ! Zaten oyun başladığındaki tavırları baştan FB aleyhine bir maç olacağınıda NET gösterdi !
13-11-2017 12:52
cahilbaba Recmin anlamını öğren önce sen
13-11-2017 12:17
Demircan Bana arkadaşını söyle sna kim olduğunu söyleyeyim demiş atalarımız. Göksenin'in arkadaşı olacka Doğuz denen oyuncu bozmasından başka ne beklenir. O pozisyonda Doğuş'u savunan açık ve net art niyetlidir. Vesely'nin bu pozisyonda sakatlanmaması çok büyük şans. Orada kol veya boyun burun kırılabilir, omuz veya kol çıkabilir. Ortada kaza veya bilinçsiz bir durum da yok. Çok ney biçimde kasıtlı yapılan bir hareket. Bu olayın üstüne Vesely'nin sinirlenmesi doğal, boynundan sorun yaşasa sakat bile kalabilir. Nba'de yapsa aynı hareketi saha karışır yapana da birkaç ma ceza verilir. Bizim meşhur Türk hakemlerimiz ihraç bile vermedi.
13-11-2017 11:58
suat burada durmadan fb'ye laf atma firsati kovalayan adamlari bence cok da fazla ciddiye almayin. bu tip adamlar havada simsek caksa sebebnini fb'ye baglayacak derecede bir kafayla yasiyorlar hayati.. vesely mesely isin bahanesi yani :) zamaninda diamantidis gibi profesyonel ve sakin bir adami campazzo da bu harekete benzer bi hareket yapip delirtmisti. bu tipre bir harkete kim maruz kalsa o anda tepki gosterir yani. bunu buradaki fb dusmani mevsimlik "datca"lilar da iyi biliyorlar ama akillarinca algi kasiyorlar iste. birakin o komik algilariyla bizi fb'den ve vesely'den sogutabileceklerini sansinlar. belli ki fb'yi asagi cekme adina tek umutlari bu kalmis :)
13-11-2017 11:50
Gokyuzu Selim nikli arkadaşım öncelikle Datça değil daçka :).ne güzel diyorsun takım taraftarı değilim basket taraftarıyım diye.doğuşun yaptığı hareket dünyanın hangi liginde olursa olsun hatta eski kurallara göre bile kasti fauldür,Yen'i kurallarda diskalifiye bile edilebilir.vesely nin verdiği tepkiyi kusura bakma ama ben vermezdim diyen adam bence takiye yapıyordur.sen hakem olarak adalet dağıtmazsan ,oyuncular heleki ciddi sakatlıktan çıkmış bir adam minimal düzeydede olsa tepkisini gösterir.bence nba seni ilgilendirmeli çünkü basketbol taraftarlarının heleki takım tutmayanların izlemekten en çok keyif alacağı bir numaralı organizasyondur nba.
13-11-2017 11:38
Mertbaba Allah'tan memlekette şeriat yok yoksa recm edilecek DOĞUŞ ya da Ortaçağ'da değiliz cadı diye yakacaklar DOĞUŞ'u!?!?!? Harun; harika yorum ama Fb sayfası gibi burası anlamak kolay değil bazıları için!!!Selim ikinci yorumunda özetlemiş aslında(imam/cemaat ilişkisi) ama o yazıyı anlamaları da büyük olay!!! Bir kez daha yazıyorum mümkün değil anlamaları ama; DURUN SİZ KARDEŞSİNİZ!!!!
13-11-2017 11:31
murat Aynı oyuncu önceki senede giresun da oynarken yine vesely üzerine oymamıştı. , bir önceki sene yine vesely diskalifiye olmuştu. ne gariptir ki hakemde aynı hakemdi. Eurolig ile türkiye ligi sertliğide ortaya çıktı.
13-11-2017 11:13
ozan DDOGUS veselynin çirkef olması ayrı bir konu o pozisyonda aklı başında hiçbir insan doğuşu savunmaz doğuşu itmek hiç birşey maç o an durdurulup polis çağrılsa yeriydi veselynin kolunu boynunu bile isteye kırmak için hareket yaptı birde üstüne kalkıp diklenerek veselynin üstüne yürüdü ama bunun ataşehiride var tabiki.
13-11-2017 10:26
Enes Şahin gözü ile görüntü tekrar izlenmedi sanırım. Pozisyonun hakkı Doğuş diskalifiye, Vesely teknik olmalıydı. Tabiki tepki vermese iyidi ama biraz daha dik düşse burnu kesin kırılmıştı. Bu şekilde de elmacık kemiği kırılabilirdi ucuz atlattı. Verilen tepki aşırı değil ne tepkiler gördük...
13-11-2017 10:22
DDOGUS sonunda delıkanlı bır hakem çirkef veselyyı atmayı basardı dogus durduk yerde mı atıyor veselyyı bogazına saRILAN VESELYNIN HIC SUCU YOK TABI
13-11-2017 09:50
KORO bu faul degil cinayete teşebbüs resmen...adamın boynu kırılabilirdi..aferin doğuş bu şekilde gündeme gelmeyi başardın...vessel verdiği tepki çok normal bir tepkiydi...
13-11-2017 09:39
cevdet doğuş kötü niyetli bir çocuğa benzemiyor. vesely sinerlerine hakim olmalıydı. ama vesely tutkulu bir sporcu bazen oluyor işte.
13-11-2017 09:30
hicri Bu pozisyona hakemler karşılıklı faul çaldılar. Yani sportmenlik dışı bile çalamadılar. Milli oyuncularını göndermezsen böyle olur der gibiydi maçtaki hakemler.
13-11-2017 09:28
KingJames Selim, sanıyorum yayıncı kuruluşun sadece Vesely'nin itme pozisyonunu değişik açılardan, yavaş-hızlı göstermesi etkisi altında kaldın. Pozisyonun bir öncesi var. Sakin kalsa idi keşke ama orada tetikçilik yaptırıldı. Sonuçta o genci atsalar dahi kavgadan Daçka karlı çıkacaktı.
13-11-2017 09:10
s.e. pozisyonu seyrettiğimde vessely ne kadar yanlış yapsa da tepkisinde insani olarak hak verdim. eğer yüzünü yere çarpmasaydı bu tepkiyi vermezdi diye düyünüyorum. canı çok yandığından haklı refleks verdi. bana kalırsa yine de kendini iyi frenledi. çünkü sadece itti. yaptığı davranışın sonucu diskalifiye olmaktı. hiç kimse bu karara itiraz etmedi zaten.
13-11-2017 08:49
Sertmama Bazen oynayarak bazen takımı ateşlemek için kendini feda ederek faydalı olursun. Vesely o pozisyonda bir yeniyetmeye unutamayacağı bir ders vermiştir, iyi yapmıştır.
13-11-2017 08:35
Ozan Selim işyerinde biri senin kolunu kırmaya kalksa ne yapardın vezely az bile yaptı katil bile olur insan o hareket durumunda
13-11-2017 07:53
selim Gökyüzü nikli arkadaş, önce "ölemii..." değil, "öyle mi?":) İkincisi, ben Fenerli değilim. Başka herhangi bir takımın taraftarı da değilim. BASKETBOL taraftarıyım, o kadar... Bu sporda da öyle tepki koymak falan yok. Tepkini oyununla koyarsın. Boks, judo ya da güreş yapmak istiyorsan, parkede işin ne? Ayrıca NBA'da ne yaptıklarından banane... Burası ABD mi? Ortada Vesely'ye yapılan bir yanlış varsa (ki var), cezasını maçı yöneten verir, oyuncu değil. Maçı yöneten hatalıysa, federasyon var! Bu takımın başkanı adam tokatlar, oyuncusu başkalarını tartaklar, iş mi bu! Vesely, bu mantıksız hareketiyle takımını yalnız bırakmasaydı, bu akşam Datça zor yenerdi.
13-11-2017 03:24
harun Diğer yandan Doğuş saf kötü niyetle hareket etti burada. Kötü bir niyeti olmasa öyle bir pozisyondan sonra ekmeğini basketboldan yiyen bir sporcu olarak başka bir sporcuyu sakatlama fikri karşısında yüreği ağzına gelir, kalkar kalkmaz Vesely'de bir şey var mı diye kontrol ederdi, yerdeki rakibinin üzerine doğru diklenerek daha da tahrik etmeye çalışmazdı. Kariyeri boyunca mimli kalacak şimdi Fenerbahçe taraftarı nezdinde, ne gerek vardı? Bir de kendi jenerasyonunda, gözünün önünde Cedi gibi Furkan gibi örnekler var, böyle işlere bulaşmadan kendini geliştirmeye odaklanıp neticesinde her takım taraftarı tarafından sevgi saygı kazanmış. Umarım aldığı tepkilerden ders alır da bir daha girişmez böyle şeylere Doğuş.
13-11-2017 02:14
harun Bu olayda 0 haklı olsa da benzer hareketleri Vesely de az yapmıyor değil. Mesela geçen sene Ledo'ya yaptığı bir faul vardı hızlı hücumda. Faulü geçtim, Euroleague'de kendine hakim olsa da ligde bana çok şımarık geliyor. Böyle itiş kakışa girdiği o kadar maç var ki. Bugün benim aklıma bu Ledo faülü gelince youtube'da baktım ve bi yarım saat falan Vesely'nin birilerini ittiği videoları izledim. Neredeyse hiçbirinde de bi yaptırım olmamış, karşılıklı teknik faulle geçiştirilmiş çoğunda. İlk diskalifiye edilişinin sonuna kadar haklı olduğu bir olayda olması da ironik olmuş. Benim şaşırdığım Obradovic'in altında böyle laubalilikler yapabiliyor olması. Pao'nun başındayken Mike Batiste Sasha Ozbolt'un kafasına bastığında ite kaka rakip bençe yollayıp zorla özür diletmişti Obradovic.
13-11-2017 02:07
winslow Doğuş gibilerin üst düzey basketbolda yeri yok. Hiçbir basketbol yeteneği ve özelliğine sahip değil ve oynamaya çalışan insanlara fiziksel şiddet uyguluyor, oh ne güzel valla. Altyapılarda lütfen yetenekli oyuncu yetiştirin, oyunculara oyunu öğretin, işin kasaplıklarını değil.
13-11-2017 02:01
ertan ürkmez Selim Bey'in eleştirisine kısmen katılıyorum. Bununla birlikte Doğuş Özdemiroğlu'nu da eleştirmesini beklerdim. Keza tartışma öncesi yaşanan pozisyonda Vesely'i ciddi bir sakatlık geçirebilirdi. Bu pozisyona yanlış hatırlamıyorsam karşılıklı faul çalındı, eğer doğru hatırlıyorsam bu düdük hakemler adına büyük bir trajedi. Hakem buna ceza kesemezse oyuncu kendi kesmeye kalkıyor maalesef, bu da pek profesyonellikle bağdaşmıyor. Bu tür durumlar için gözler Pero Antiç'i aramadı desem yalan olur. Sahadaki art niyetli arkadaşlara saha içerisinde olmak üzere gerekli cevabı veriyordu. Vesely'nin büyük bir sakatlık geçirmemesi büyük bir şans...
13-11-2017 01:12
Gokyuzu Selim nikli arkadaş şimdi sen vesely i eleştirip doğuşun yaptığı hareketi ve bunu görmezden gelen hakemleri haklı çıkarıp ,sözde Fenerliim Eda'sıyla aklın sıra aba altından sopa gösteriyorsun ölemii.bak kardeşim o şekilde yere düşüp yüzünü sert bir şekilde yere vurup canını yakan adama dünyanın neresinde olursa olsun tepki koyarlar.sen nba maçlarını izle bence ,adamlar bunun yarısı hareketlerde tekme tokat birbirine giriyor.ha şu konuda haklısın,vesely olsa yorgun ve konsantrasyon eksikliğine rağmen fener bu kaçı yinele alırdı ama tekrar söylüyorum vesely nin o harekete gösterdiği tepki yinede az
13-11-2017 00:40
selim Aferin Vesely, böyle paylaşımlara devam et... Belki ne büyük bir "aptallık" yapıp takımını yalnız bırakarak mağlubiyetin nedenlerinden biri olduğun konusundaki vicdan azabını dindirebilirsin. Bu Vesely basketbola yeni başlamış biri mi? Yoksa Avrupa Şampiyonu olmuş bir takımın temel taşlarından biri mi? Adam sana sille tokat girse bile, yanıt vermeyeceksin, cezayı sen değil, hakemler verecek! Daha bunu bile anlayamamışsan, o zaman basketbolu bırak judoya başla! Ya da egonu biraz bastır, bir sporcuya yakışır tarzda oyna, takımını yalnız bırakacak aşırılıklar yapma! Maç, böyle videolar paylaşarak değil, akılla kazanılıyor.
13-11-2017 00:01

Yorum Yazın


Tweetlerimiz